Originally posted by eloy007
View Post
Commando Dagen
Collapse
X
-
-
Originally posted by eloy007 View PostJa daar heb ik ook aan zitten denken. Maar dat is nou denk ik gewoon het grote probleem waarom de landmacht mensen te kort komt. Want niemand durft of denkt dat die het niet aan kan maar ze zullen ook wel aan jou kunnen zien of je het kan of later gaat halen. En ik kan wel naar de infantrie maar waarom zou ik de commandos niet proberen? Als ik persoons beveiliger wil worden zijn de testen op het begin nog 10 x zo zwaar. En ik heb denk ik veel meer voordeel als commando om verder te gaan bij persoons beveiliging
Comment
-
Ja ik bedoel de eerste test he:P hahah. Maarja de dkdb is ook een speciale eenheid ik ga het gewoon doen want als je niets doet komt er niks van. ik ga nu nog 2 maandjes door met hard trainen effe me cut schema veranderen anders heb ik echt geen energy meer voor conditie
Comment
-
Originally posted by eloy007 View PostJa ik bedoel de eerste test he:P hahah. Maarja de dkdb is ook een speciale eenheid ik ga het gewoon doen want als je niets doet komt er niks van. ik ga nu nog 2 maandjes door met hard trainen effe me cut schema veranderen anders heb ik echt geen energy meer voor conditie
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posto ja en nee ze kunnen niet aan jou zien of je de opleiding gaat halen zo zit dat niet in elkaar. van de mensen waarvan je het niet verwacht die zullen het juist gaan halen meestal zijn het kleine mannetjes.
Comment
-
Originally posted by eloy007 View Postja ik weet dat het heel zwaar gaat worden en ik geef me ook 110 procent. Maarja het is voor mij nu alleen belangrijk de dagen te halen zodat ik me daarna vol in kan zetten voor de Eco. En tuurlijk wil ik liever persoonsbeveiliger worden maar dat is ook uber zwaar en daarvoor heb je ook ervaring nodig dus daarom eerst de commando's en als ik dat niet haal ga ik bij pantser infantrie soliciteren. En grote kans dat commando's niet haalbaar is in 1 x. Van de burgers gaan er namelijk maar 1 op de 8 van door en van de militairen gaan er 1 op de 4 van door maar ja ik heb zo iets alles moet haalbaar zijn en het lijkt me toch een droombaan.
Comment
-
bij de commandos moet je 19 zijn er is nog nooit een vrouw door heen gekomen.als ik een vrouw zou zijn zou ik me helemaal geven zodat ik de eerste vrouw was die commando is:P btw de dkdb zoekt veel vrouwen ze hebben een beter inzicht dan mannen schijnt en je word ook nog goed betaalt en is een mooie baan en word betaalt om fit te blijfen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment