nederland 2 netwerk doping sportscholen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

HAha ik zie een nieuwe markt in fitness apparatuur voor thuis

btw dikke reclame voor DBB forum? zie 4:15 min

en zijn familie weet het niet? mkay neej je bent van nature al huge!
    maar 1g pw.. tering veel :S plus koeien groeihormoon nouja hijs beetje doorgeslagen,

Comment

500 ml testosteron? Da's een halve liter!

Comment

Originally posted by Emagix View Post
        500 ml testosteron? Da's een halve liter!
        ze praten over mg.. niet ml

Comment

Halve liter ja dat zou mooi zijn hehehehehe

Comment

Papa Mike
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ja wat is er met Papa Mike?

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                wat denk jij, dat ik ff in een potje ga plassen

dacht het niet, sla gelijk zijn kop eraf

oprotte eikels, laad ons lekker in onze waarde
                Je weet dat je met zon reactie gelijk 2 negatieve vooroordelen bevestigt?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Je weet dat je met zon reactie gelijk 2 negatieve vooroordelen bevestigt?
                  Hij hou niet van in potjes plassen.
                  last van roidrage.

hmm verder kom ik niet

Comment

Ik zou me beledigd voelen als ze mij vragen om in een potje te urineren.

Ik heb nog nooit as gebruikt en om dan zo neergezet te worden dat zou mij kwaad maken.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                      Ik zou me beledigd voelen als ze mij vragen om in een potje te urineren.

Ik heb nog nooit as gebruikt en om dan zo neergezet te worden dat zou mij kwaad maken.
                      hoezo kwaad maken en beledigd voelen. als je van je zelf weet dat je niet gebruikt en ze je verdenken dat je gebruikt dan is dat toch gewoon een heel groot compliment voor je zelf. je kunt niet van iedereen zeggen dat hij 100% gebruikt dus dan zal er altijd wel een paar tussen zitten die negatief uit de test komen. maar het zal toch niet gaan werken om iedereen te laten pissen in zo'n potje dan gaan er een hoop sportscholen failet

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Hij hou niet van in potjes plassen.
                        last van roidrage.

hmm verder kom ik niet
                        gebruikers kunnen niet spellen
                        laad ons hahaah (laat) ps... daar heb ik em al vaker op betrapt. lees; constant.

gheheheh
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ bong bong

Ja zo kan je het ook bekijken.....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik kan op zich wel mee gaan met het stukje dat er instanties zijn die betere voorlichting beschikbaar willen stellen. Als ze dan ook meteen wat doen tegen het "ideaal" beeld wat je opgedrongen wordt dat zal je al veel mensen zien stoppen met gebruik.

Sporters die verder willen komen in hun sport moeten gewoon een eigen keuze mogelijkheid moeten hebben. Je bent op de hoogte van de nadelen dus naderhand niet lopen zeiken. Het is eigen schuld/dikke bult dan als er wat gebeurd.

Maar de gemiddelde mens weet niet waar ze aan beginnen. En die moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. En dat doe je dmv voorlichtingen. Niet scare tactics en propaganda wat je nu meestal ziet, maar neutrale voorlichting.

Comment

mijn mening is dat je wel een betere voorlichting kan geven maar dat dat toch niet zal helpen. je kunt ze niet stoppen als het eenmaal begint te knagen en te jeuken dan willen ze die spuit of pil ook al weten ze alle side effects ervan. hetzelfde met roken blowen of snuiven ze willen het toch proberen en niemand die ze kan stoppen en vooral niet als je nog jong bent

Comment

hahah dit slaat gewoon nergens op dit is gewoon om weer een beetje het nieuws vol te proppe.Wat denken ze nou dan heeft nederland ook geen pro bodybuilders meer.Je mag wel een kk junk zijn in dit land of zwerver maar je mag niet je eigen lichaam verbeteren. lopen gewoon weer een paar jaloerse mensjes rond.Het enige wat ik er wel goed aan zou vinden is dat iedereen gewoon naturel is dat lijkt me echt vet dan zie je echt wie sterk is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X