Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zweet alleen wel heel erg naar een setje, dan druipt het van mijn hoofd af
enigste waar ik me wat aan kan storen
Dat doet het altijd wel bij mij ,echt vervelend.Ik word ook altijd wel aangekeken omdat ik best zweet als ik train,maar aan de andere kant:het hoort er ook bij .
Ik vind het eigenlijk wel lekker. Flink zweten. Ja, ik ben voor. (Moet alleen niet al te benauwd worden wat het vaak bij cardo wel is, en dat is soms wel minder).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hopelijk is het vanmiddag ook beetje te doen daar :P
@Anouk
Tja ik train graag "RAW" :P
Flapster, ik bedoelde dat ik vooralsnog gen verschil merk voor mezelf met deze warmte, ik bedoelde niet dat ik in de sportschool geen verschil qua temperatuur merk
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Geen last van, we hebben sinds 2 jaar airco in de gym.
Maar voor die tijd vond ik het klote trainen in de warmte.
Enige nadeel van airco is de klap als je uit de gym komt.
Heb ergens op ergogenics gelezen dat trainen met een warme trui aan zorgt voor meer groeihormoon. dus trainen met warm weer zal ook wel zn voordelen hebben
Ik ben altijd zijknat ook na 1 setje bicepscurlen. Ik zweet van mijzelf al zo snel maar dat betekend niet dat ik minder goed kan trainen eerder beter want vind het wel lekker.
Ik ben altijd zijknat ook na 1 setje bicepscurlen. Ik zweet van mijzelf al zo snel maar dat betekend niet dat ik minder goed kan trainen eerder beter want vind het wel lekker.
Ik heb dat probleem ook. Ik zweet heel snel. En omdat ik kaal ben loopt het zweet zo mijn ogen in. Super vervelend!
als het warm is vind ik nog niet zo erg maar als het benaud en vochtig is is het echt k*t maar dat is geen reden om minder hard te trainen want ik heb er niet minder engergy van ofzo.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment