warmte en training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hopelijk is het vanmiddag ook beetje te doen daar :P

@Anouk
    Tja ik train graag "RAW" :P

Comment

ik heb er geen last van .. , zelf zweet ik ook enorm in de winter als ik train. Maarjh ik train igg altyd wel intensief. Knallen !!!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        train net zo hard door, warm of koud

zweet alleen wel heel erg naar een setje, dan druipt het van mijn hoofd af

enigste waar ik me wat aan kan storen
        Dat doet het altijd wel bij mij ,echt vervelend.Ik word ook altijd wel aangekeken omdat ik best zweet als ik train,maar aan de andere kant:het hoort er ook bij .

Comment

Ik vind het eigenlijk wel lekker. Flink zweten. Ja, ik ben voor. (Moet alleen niet al te benauwd worden wat het vaak bij cardo wel is, en dat is soms wel minder).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Hopelijk is het vanmiddag ook beetje te doen daar :P

@Anouk
            Tja ik train graag "RAW" :P
            Flapster, ik bedoelde dat ik vooralsnog gen verschil merk voor mezelf met deze warmte, ik bedoelde niet dat ik in de sportschool geen verschil qua temperatuur merk
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Geen last van, we hebben sinds 2 jaar airco in de gym.
              Maar voor die tijd vond ik het klote trainen in de warmte.
              Enige nadeel van airco is de klap als je uit de gym komt.
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Trainen met warm weer vindt ik kut
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Heb ergens op ergogenics gelezen dat trainen met een warme trui aan zorgt voor meer groeihormoon. dus trainen met warm weer zal ook wel zn voordelen hebben
                  @ ketIF

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Heb jij last van de warmte of doe je het juist beter bij hitte?
                    Ik zelf heb liever dat het wat koeler is. S'winters train ik beter dan s'zomers.
                    Me 2,Kan niet echt goed tegen warmte
                    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Ik ben altijd zijknat ook na 1 setje bicepscurlen. Ik zweet van mijzelf al zo snel maar dat betekend niet dat ik minder goed kan trainen eerder beter want vind het wel lekker.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                        Ik ben altijd zijknat ook na 1 setje bicepscurlen. Ik zweet van mijzelf al zo snel maar dat betekend niet dat ik minder goed kan trainen eerder beter want vind het wel lekker.
                        Ik heb dat probleem ook. Ik zweet heel snel. En omdat ik kaal ben loopt het zweet zo mijn ogen in. Super vervelend!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind het goor.
                          Als ik de sportschool binnenloop heb ik al een zweetnaad. Veel te snel moe.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ik heb dat probleem ook. Ik zweet heel snel. En omdat ik kaal ben loopt het zweet zo mijn ogen in. Super vervelend!
                            Kan je geen vasaline er omheen smeren zodat het er langs loopt?

Comment

Geef mij maar kou. Vooral met cardio. Ik was gisteren helemaal kapot na 8 km lopen.

Comment

als het warm is vind ik nog niet zo erg maar als het benaud en vochtig is is het echt k*t maar dat is geen reden om minder hard te trainen want ik heb er niet minder engergy van ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X