Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaag gewerkt. net klaar ff internetten. dan ff slapen eten en de stad in

Comment

• bijkomen van gister .
      Mind is everything.

Comment

• baard groeien
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
          baard groeien
          Op 1 dag?

OT : straks gaan werken, eerst eten.

Comment

• zometeen touren met een gehuurde x5 35d !!
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ik ga mezelf kapot zuipen

Comment

• Zometeen naar mijn werk. Zal, in verband met moederdag morgen, wel overwerken worden en ik verwacht dus niet voor 17.00u thuis te zijn.
                Daarna douchen, scheren, bami eten bij mijn schoonouders en waarschijnlijk ff naar de bios. Iron Man 2 wil ik zien en ik had toch nog 2 gratis bioscoopkaartjes liggen die ik gewonnen had bij een prijsvraag
                Goedkoop dagje dus voor mij.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• werken, savonds filmje kijken

Comment

• Mijn laatste wedstrijd keepen.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Moet vandaag naar mijn nichtje haar verjaardig van DEN-haag naar Dordrecht pfff ik haat treinen ga zo over 10 min weg en kom daar rond 11e aan dan daar maar beetje voetballe met mijn neefje en dan rond 4-5 uur weer terug de trein in
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Vanavond naar een verjaardag toe van mijn tante.

Zij heeft 6 kinderen die ik maar 1x in mijn leven heb gezien en dat was 10 jaar geleden. 4 nichten en 2 neven die ik dus weer zie na 10 jaar.
                        Wat ik nog wel weet van mijn nichten is dat het lekkere wijven zijn

Ik herken ze waarschijnlijk niet eens meer en dat is vice versa ook.

Ben beneiuwd.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• gister avond naar iron man 2 geweest. straks trainen vanmiddag wat huishoudelijk taken en mijn meisje verzorgen aangezien ze ziek is.

Comment

• cadeautje voor me moeder kopen, wat aan me examens doen, en nu als een speer naar de wc.
                            Groeten

Comment

• Naar de bios gaan gaat niet door. Mijn vriendin voelt zich niet zo lekker dus we blijven maar thuis. Flesje trappist drinken dan maar
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Vanavond naar een verjaardag toe van mijn tante.

Zij heeft 6 kinderen die ik maar 1x in mijn leven heb gezien en dat was 10 jaar geleden. 4 nichten en 2 neven die ik dus weer zie na 10 jaar.
                                Wat ik nog wel weet van mijn nichten is dat het lekkere wijven zijn

Ik herken ze waarschijnlijk niet eens meer en dat is vice versa ook.

Ben beneiuwd.
                                spannend hoor veel plezier:P
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X