Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Roy P View Post
    Helaas ga ik met iemand mee naar een andere gym, anders was ik zeker gekomen!
    Jammer, een andere keer dan maar he
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• net grasgemaaid, zo even douchen, dan gamen en vanavond of thuis blijven of naar een tentfeest en daar weer ommeunig zuipen.

hm lastige keuze, of vanavond toffe avond en morgen brak, of vanavond niks doen en morgen fit zijn en voor school bezig.

Comment

• Originally posted by STED View Post
        net grasgemaaid, zo even douchen, dan gamen en vanavond of thuis blijven of naar een tentfeest en daar weer ommeunig zuipen.

hm lastige keuze, of vanavond toffe avond en morgen brak, of vanavond niks doen en morgen fit zijn en voor school bezig.
        of gewoon minder bier drinken toffe avond hebben. morgen fitter zijn en wat voor school doen...

Comment

• @STED

Ik zou die biertjes laten staan als je je vetpercentage serieus neemt.
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            @STED

Ik zou die biertjes laten staan als je je vetpercentage serieus neemt.
            Waarschijnlijk niet anders liet ie ze wel staan.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• bier was inderdaad de grote boosdoener. Ik ben er ook een tijd mee gestopt om af te vallen. Maar nu begint het feestseizoen weer dus dan is het keuzes maken. Ik denk dat ik ze vanavond maar laat staan.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                bier was inderdaad de grote boosdoener. Ik ben er ook een tijd mee gestopt om af te vallen. Maar nu begint het feestseizoen weer dus dan is het keuzes maken. Ik denk dat ik ze vanavond maar laat staan.
                Ik heb zelf tot 1.5 jaar me elke dag volgegooid met bier en daar moet ik nu voor boeten.
                Dat buikvet wat ik heb opgespaard door dat bierdrinken is haast niet weg te krijgen. Ik doe elke dag buikspieroefeningen maar nog gebeurt er niks.....
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• mja ik weet dat bier super slecht is. Het probleem is alleen dat ik in een boerendorp woon. dus iedereen gaat naar dat tentfeest en verder is er geen zak te beleven. dus als je wat tofs wil doen moeie daar heen gaan. En nuchter is zo'n feest absoluut niet tof.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Ik heb zelf tot 1.5 jaar me elke dag volgegooid met bier en daar moet ik nu voor boeten.
                    Dat buikvet wat ik heb opgespaard door dat bierdrinken is haast niet weg te krijgen. Ik doe elke dag buikspieroefeningen maar nog gebeurt er niks.....
                    zal het maar sarcastisch opvatten en niet happen

anyways sted.. als je bier nodig hebt op het leuk te hebben is het wel ernstig gesteld... heb zonder bier bijna evenveel lol de meeste tijd. alleen de volgende dag heb ik gegarandeerd meer lol. 2 uur op het toilet bivakeren omdat je maag overstuur is. is niet top en zeker neit voor je dieet

Comment

• oh me maag heb ik geen last van. Alleen de koppijn en droge strot. Maarja dit is ook zo'n feest dat alleen leuk is met bier. En ik kan best zonder bier lol maken, maar niet als iedereen bezopen is. Want dan zitten zij op een ander niveau dan ik. als nuchteren onder elkaar is het voor mij ook geen probleem.

Comment

• ik heb toch maar besloten thuis te blijven en niet te zuipen en als steuntje in de rug een goeie film en even berekent wat ik mezelf aan calorien bespaar

1 biertje = 100 kcal
                        20 biertjes is dus 2000 kcal dus dat scheelt meteen een hele hoop

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Jammer, een andere keer dan maar he
                          Afgesproken
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

• ook maar besloten om thuis te blijven en niet te zuipen.
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                              ook maar besloten om thuis te blijven en niet te zuipen.
                              Verstandig
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

• tsja wat moet je anders he.. je moet er wat voor over hebben.

als ik ga doe ik het ook maar een keertje goed, hou niet van half werk.
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X