Cravings, waarnaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cravings, waarnaar

Zit hier thuis, aan me tuna met walnoten en me casseine shake. En INEENS uit het niets, craving naar shoarma. Echt the fucking munchies gewoon, nou ga ik niet een hele shoarmaschotel wegkanen voor ik naar bed ga, al heb ik al het nummer opgezocht van de toko die tot 2 uur bezorgd zo erg is het.

Wil wel weten wat jullie nou echt overvalt zo laat op de avond, of gedurende de middag of wanneer dan ook. Dan bedoel ik niet een beetje drang naar chocolade, ik bedoel echt de bloody fucking cravings that are on like donkey kong. Post er maar een plaatje bij

Ik wordt al dikker en shoarma gaat het er niet beter op maken dus ik controll mezelf, maar shit ik ben ook maar een mens
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Ik krijg niet eens een enquete gepost laat staan een foto
    Maar ik heb het regelmatig met suiker, dan moet ik gewoon een zak snoep hebben anders flip ik door.

Ik heb het wel eens s'avonds laat dat ga ik echt nog naar een avondwinkel om een zak snoep te kopen. Is volgens mij nog erger als met drugs

Ik heb sinds vorige week wel druivensuiker in huis gehaald. Gisteren had ik het weer, paar tabletten en mijn suikerspiegel was weer op peil.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je brengt me op ideeën nu :P
      Terug van weggeweest!

Comment

Ik heb hier zin in als ik een bioscoopje ga doen:

Geniet, en drink met maten!

Comment

Verschilt...Voor ik IF deed had ik echte diepe cravings voor ladingen chocola, stroopwafels en gummibeers met soms een pizza. Nu heb ik dat niet meer. Alhoewel de laatste 2 dagen zit ik te denken dat het weer eens tijd voor een cheat dag is in de zin van me koude schotel van pasta met tonijn op een Max Effort dag :P

Comment

mijn vriendin en ik junken altijd op zaterdag avond. wij zijn verslaafd aan shoarmapizza van new yorkpizza. Nou mijn girl praat er al 3 dagen over niet normaal hoeveel zin ze er deze week in heeft

Daardoor ben ik ook blij als het vanavond zo ver is:P

Comment

Normaliter hebben wij geen shit in huis om mij aan te kunnen vergrijpen.
              Echter mijn vrouwtje had een zak paprikachips in huis gehaald. Omdat wij op vakantie gaan en er iemand in ons huis komt om op de dieren te passen.

Gisterenavond heb ik mij dus vergrepen aan een een zak paprika chips.

Als ik normaal de behoefte om te snoepen dan neem ik een handje noten of wat kwark met een beetje ranja erin.
              Attached Files

Comment

Originally posted by bojodo34 View Post
                Normaliter hebben wij geen shit in huis om mij aan te kunnen vergrijpen.
                Echter mijn vrouwtje had een zak paprikachips in huis gehaald. Omdat wij op vakantie gaan en er iemand in ons huis komt om op de dieren te passen.

Gisterenavond heb ik mij dus vergrepen aan een een zak paprika chips.

Als ik normaal de behoefte om te snoepen dan neem ik een handje noten of wat kwark met een beetje ranja erin.
                Ahja shit happens is het einde van de wereld niet als het maar niet elke dag gebeurd.. 1x pw zak chips kan geen kwaad tenzij je natuurlijk echt diehard aan het cutten bent denk ik.

Comment

Soms is het echt een gewoonte. Tot over enkele maanden at ik 1x per week een grote zak chips met pickelssmaak. Die eerste chips smaakten zooo heerlijk, maar op het einde van de zak vroeg ik me altijd af waarom ik dit nu had gedaan
                  3 weken geleden zei ik: en vanaf nu geen chips meer. De eerste week had ik het er moeilijk mee, nu denk ik er niet eens meer aan.
                  Natuurlijk kan het af en toe geen kwaad om je eens te laten gaan, maar als je zo een "gewoonte" kan laten voelt dit echt wel aan als een overwinning
                  @ ketIF

Comment

Originally posted by punani View Post
                    mijn vriendin en ik junken altijd op zaterdag avond. wij zijn verslaafd aan shoarmapizza van new yorkpizza. Nou mijn girl praat er al 3 dagen over niet normaal hoeveel zin ze er deze week in heeft

Daardoor ben ik ook blij als het vanavond zo ver is:P
                    Oh god ook zo lekker, geloof dat jouw meisje ook aan BB'ing deed toch, dus neem aan dat die ook netjes clean eet tot zaterdag haha Die pizzatent heeft duidelijk hun bezorgen terugkomen met, wajee ik deed de deur open en toen stonden daar ineens 2 ripped BB'ers voor me neus
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

eet je genoeg? toen ik véél te weinig at had ik heel vaak zo'n onweerstaanbare drang naar chocola, pizzas en andere rommel. vanaf ik ontdekte dat ik gewoon zwaar onder mn caloriebehoefte at en dat aanpaste verdwenen mn cravings bena helemaal.
                      heb wel nog steeds een zwak voor sjokola en heb zodoende wat zitten experimenteren met pure cacao en verschillende soortjes magere kaas en zoetstof. uiteindelijk receptje uitgevonden voor iets wat kan doorgaan voor pure chocoladepasta. heb der altijd een pot van in de koelkast staan en als ik weer zon zin krijg in sjokola eet ik daar n koffielepeltje van.

helemaal gezond is het niet, maar er zit tenminste geen suiker in en amper verzadigd vet. levert zon 200 kcal per 100gr. kleine kost dus, 20 kcal in ruil voor het verdrijven van mn chokoladecraving. cacao zit trouwens vol met antioxidanten, 10 gr; per dag zou je kans op kanker drastisch verminderen.

Comment

Als je van 4000kcal bulk naar 2000kcal cut gaat dan heb je ook gewoon cravings terwijl je qua kcal nog steeds genoeg binnen krijgt.

Comment

De afgelopen 7 maanden hou ik me strikt aan voedingsschema. Maar elke zondag heb ik "vreet-maar-raak-dag". 's ochtends uitsmijter met ham/kaas, 's middags Burgerking met 2 burgers en friet. 's avonds Pizza bestellen en appeltaart na. Hahah bijna elke zondag hetzelfde.
                          Echt enorm veel kcal. Maar de andere 6 dagen zit ik erg low in carbs en kcal. En tot nu toe verlies ik nog goed vet
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Oh god ook zo lekker, geloof dat jouw meisje ook aan BB'ing deed toch, dus neem aan dat die ook netjes clean eet tot zaterdag haha Die pizzatent heeft duidelijk hun bezorgen terugkomen met, wajee ik deed de deur open en toen stonden daar ineens 2 ripped BB'ers voor me neus
                            hahah nee dat gebeurd niet want ik haal het altijd op.

Ze weten precies wie ik ben en hoef niet eens een bestelling te doen. Ze boeken gelijk in als ik kom

Altijd dit:

2x sate pizza extra kaas
                            1x shoarma pizza

hahaha. Ik eet dan 1,5 sate pizza en 0,5 shoarma en mijn meisje de rest

Comment

Zo hoort het ook. Snap niet dat mensen al moeite hebben met 1 pizza. Dat vult voor geen meter. Is net een apperatiefje :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X