Chaos Hoek v Holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by harold View Post
    Bedoel je deze gasten in de link
    ???

Denk niet dat die aan de drugs zaten hoor...
    Nee, dit waren ze niet. Ik had wel gehoord dat er agenten in burger waren die ook pistolen trokken, maar die gasten die ik bedoel zagen er heel anders uit, sowieso een fel blauwe trui dus dat kan al niet.

Originally posted by eloy007 View Post
    Triest dat de drugs weer zwart gemaakt word. Je schiet echt niet iemand dood omdat je wat op hebt. En wat een kut beveiliging dan zo iets moet toch lekken.
    Voor zover ik weet reageert iedereen toch anders op drugs?
    En over de beveiliging, die was er bijna niet, behalve toen het uit de hand liep kwam het hele politie korps van rijnmond en haaglanden eraan
    Groeten

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Valt het mij als enige op dat dit altijd op house/dance feesten etc gebeurt en nooit op een metal festival?
      Dat komt omdat wij de mosh pit hebben. Wil je knokken ga je daar in en is het toegestaan om iedereen in elkaar te rossen. Wil je niet knokken dan blijf je buiten die pit

Alhoewel met de jongere generatie is het meer wild in de lucht trappen e.d. Stelletje mietjes

Comment

Ik las het in de krant. Zonde dat het helemaal afgeschoven wordt op het feest, en niet op wat er vooraf heeft afgespeelt.

Comment

Het blijft gewoon een domme foet van de gemeente
          Always Have Respect

Comment

Ja soms heb je da soort dingen.. De jeugd wordt steeds brutaler..
            Vaak wordt er al niet eens meer geknokt maar meteen geschoten..

Comment

Na tijdje niet op Bodynet geweest te zijn, las ik dit hier.
              had het al die avond gehoord dat er knokpartyen waren en dat ajax erheen ging om te knokken.

die zielige messentrekkers/ pistolen kunnen het niet met de vuist winnen dus doen ze het maar zo.
              maar vind het al een apart idee om te weten dat ik in mijn zak zo iets heb.

ik los het het liefst op om te praten maar als het iemand is die op vechten uit is wil ik best mijn vuisten gebruiken maar nadat ik zie dat ie niks meer kan stop ik ook (en ga ik niet door tot ie niet meer beweegt), mits hij mijn vrienden/familie heeft geraakt dan sta ik niet meer voor mij zelf in.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by raph View Post
                Het blijft gewoon een domme foet van de gemeente
                leg uit
                Groeten

Comment

Vind het wel weer apart. Je krijgt op het nieuws te horen overal dat er feyenoord hooligans waren en dat hun alles aanrichten. Maar er is een jongen van feyenoord dood geschoten. Door ajaxieden en daar hoor je helemaal niks over. Echt teringlijers zijn het als het echt zo is toen bij het ado honk ook al vieze messen trekkers. Dat noemt zich hooligan. Maar als het allemaal echt waar is wat er gebeurt is is het nog lang niet over lijkt me. Laat ze gewoon met elkaar afspreken zoals beverwijk heeft niemand last van ze.

Comment

Er hebben alleen 4 agenten geschoten dus zie het probleem niet zo ze hadden beter alle supporters voor de kop kunnen schieten waren we weer van een probleem af.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      leg uit
                      Even advocaat van de duivel spelen;

De reactie van de politie was dat er teveel mensen waren op het feest. Als je dat constateert dan ga je toch mensen weigeren? Ze wisten van te voren waar ze aan toe waren, er waren genoeg agenten op de been, maar op de een of andere manier hebben ze de groepen totaal gemist.

Ik ben het overigens niet helemaal mee eens dat het de fout is van de politie. Als mensen mensen willen vechten houd je dat toch niet altijd tegen. Dit was een van de keren dat ze het niet konden voorkomen, over de keren dat dit wel lukte hoor je weinig.
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Er hebben alleen 4 agenten geschoten dus zie het probleem niet zo ze hadden beter alle supporters voor de kop kunnen schieten waren we weer van een probleem af.
                        ik durf te wedden dat dit verhaal echt niet klopt, ik zag die agenten op tv (die in burger) en die waren in het wit gekleed, die gasten die ik zag waren dat echt niet.

Originally posted by Mohr View Post
                        Even advocaat van de duivel spelen;

De reactie van de politie was dat er teveel mensen waren op het feest. Als je dat constateert dan ga je toch mensen weigeren? Ze wisten van te voren waar ze aan toe waren, er waren genoeg agenten op de been, maar op de een of andere manier hebben ze de groepen totaal gemist.

Ik ben het overigens niet helemaal mee eens dat het de fout is van de politie. Als mensen mensen willen vechten houd je dat toch niet altijd tegen. Dit was een van de keren dat ze het niet konden voorkomen, over de keren dat dit wel lukte hoor je weinig.
                        Bij dit soort feesten wordt toch nooit gecontroleerd op wat dan ook, kunnen ze achteraf wel gaan mauwen maar dat moeten ze dan overal doen.
                        Groeten

Comment

Beetje jammer om de stad Rotterdam weer door het slijk te halen.
                          De meesten van die zogehete hooligans komen uit Dordrecht.
                          Jammer genoeg kom ik ook uit Dordt maar dat zijn echt een zooitje ongeregeld, die mag je van mij gelijk tegen de muur zetten en overhoop knallen. Die moeten het altijd voor een ander vergallen.

Comment

En dan ook nog een woord als 'kanker' gebruiken alsof het normale moedertaal is. De jeugd van tegenwoordig schijnt echt totaal niet in de gaten te hebben wat ze zeggen.
                            Een aantal jaren geleden toen Feyenoord landskampioen was stond het hele elftal op het balkon. 300.000 mensen waren aanwezig om hun cluppie toe te juichen. Velen van hen weten hoe erg het was in de jaren 1940-1945.
                            En dan staat daar op het balkon een donkere meneer uit Suriname of de Antillen (Van Gobbel) te zingen: "En wie niet springt die is een jood."
                            Of dat ik met mijn kinderen in de trein zit omdat we die dag naar de open dag van Feyenoord gaan en dan zit daar zo'n dappere feyenoord-supporter in de trein te schreeuwen: "vuile tering joden, waar zijn jullie vuile tering joden."
                            Ongelofelijk, het heeft totaal niets met voetbal te maken en er was ook totaal geen ajacied in de buurt.
                            Dat bedoel ik nou, die jeugd van vandaag de dag die sporen echt niet.
                            Sorry, dit moest ik ff kwijt.

Comment

Ik ben het met je eens, maar dit is niet alleen in Rotterdam
                              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                                Ik ben het met je eens, maar dit is niet alleen in Rotterdam
                                Nee, ik weet het, maar omdat de stad Rotterdam weer wordt genoemd.
                                Rotterdam is een hardstikke mooie stad, maar de meeste mensen gaan nu weer denken: Rotterdam? Euh, nou nee, ben ik niet zo kapot van, allemaal a-socialen daar. En diegene die het lopen kapot te maken komen helemaal niet uit R'dam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X