Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1 keer raden.
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

De J van Joey ( dat is mijn naam ) en arnie er achter verwijzend naar arnold schwarzenegger

Comment

IK deed altijd een schietspelletje met mijn broers, medal of honor. Eerst gewoon onder een domme naam. Totdat iedereen vroeg of ze met mij team wilde spelen tegen de rest (ja ik deed het te vaak en was daarom redelijk goed). Ik wilde dat niet, lekker in mun eentje. Dus ik werd een keer Der Einzelganger genoemd en dat werd overgenomen. En zo werd Der Einzelganger geboren.

*nee ik ben geen computernerd die altijd spelletjes speelt, maar dit was wel erg verslavend*
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mohr is een van de original Hells Angels, te lezen in een boek van HS Thompson. (heeft ook fear and loading in las vegas geschreven... en de boeken zijn allemaal autobiografisch... (hij was een Gonzo journalist)

Begonnen met me in te schrijven bij een pokersite als Mohr4me... Mohr is blijven hangen.
          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by ukkie View Post
            Nou, een keer raaien waarom ik ukkie heet?
            Eeuhm, je bent niet zo groot, meer een hobbit.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Eeuhm, je bent niet zo groot, meer een hobbit.

Of hij heeft een heeeeeeeeeeeeeeele kleine... nou ja, laat ook maar
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Of hij heeft een heeeeeeeeeeeeeeele kleine... nou ja, laat ook maar
                Hm, nou dat je het zegt, ja dat zou ook nog kunnen.
                Ukkie, kun je ons ff uit de twijfels helpen?
                Hoop voor jou dat ik gelijk heb.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                  Nou, een keer raaien waarom ik ukkie heet?
                  je bent lekker lang ge..
                  44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                  ....

Comment

Nou Pin, ik denk dat jij deze ronde wint.
                    Hij is met de noordezon vertrokken.

Comment

(weet niet of dat goed gespelt is)
                      sorry snuff-sann, het is niet mijn gewoonte om mensen op hun dt fouten te wijzen, maar in deze zin vond ik het echt wel grappig (het is dus 'gespeld')

mijn nickname kwam gewoon een keer in me op, al meer dan 10 jaar geleden denk ik. vond het gewoon cool klinken
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Nou omdat mijn standaart nick al bestond hier, heb ik het ijsblok genoemt omdat ik een tijdje daarvoor gevallen was met schaatsen en dat was best een pijnlijk moment.
                        vandaar dat ik me zelf hier ijsblok heb genoemt.

en het komt niet door: Osdorp Posse - Moordenaar
                        hier werd ik al eerder mee gelinkt op het forum.

begint om 2:00 over ijsblok
                        YouTube - Osdorp Posse - Moordenaar
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik was ooit een keer aan het trainen, en toen liet ik een 20kg schijf op een vrouw der tenen vallen. Toen keek zij mij verontwaardigd aan, omdat ik zei "lekker voor je", sinds dat moment ben ik niet meer uit de kroeg te denken en kennen mensen mij vooral als badeend zonder vleugels. Toch moet ik bekennen dat ik ooit in mijn leven weleens de fout in ben gegaan met nicknames en hierdoor tot de keuze ben gekomen om mijn account hier te benoemen met de naam Adrianus Da Silva Ferreira El Gonzalo Lopes, helaas was deze naam te lang en logischerwijs maakte ik hiervan Revius, wat in het schoonmaak vakjargon vooral wordt begrepen als schrobber. Verder is Revius ook een afkorting van: re = retegaaf, vi = voetbal international , us = united states, dit verklaart mijn nick name.
                          Groeten

Comment

Mijn nick-name lijkt veel op de naam van mijn kapsalon.
                            Maar vindt het ook op Look (uitstraling) lijken, en vindt het net iets mooier en aparter staan met die dubbel xX, vandaar LooxX

Welke topic volgt hier weer op,
                            Wie durft? Welk gezicht zit er achter de naam

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Ik was ooit een keer aan het trainen, en toen liet ik een 20kg schijf op een vrouw der tenen vallen. Toen keek zij mij verontwaardigd aan, omdat ik zei "lekker voor je", sinds dat moment ben ik niet meer uit de kroeg te denken en kennen mensen mij vooral als badeend zonder vleugels. Toch moet ik bekennen dat ik ooit in mijn leven weleens de fout in ben gegaan met nicknames en hierdoor tot de keuze ben gekomen om mijn account hier te benoemen met de naam Adrianus Da Silva Ferreira El Gonzalo Lopes, helaas was deze naam te lang en logischerwijs maakte ik hiervan Revius, wat in het schoonmaak vakjargon vooral wordt begrepen als schrobber. Verder is Revius ook een afkorting van: re = retegaaf, vi = voetbal international , us = united states, dit verklaart mijn nick name.
                              Duidelijke taal.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                                sorry snuff-sann, het is niet mijn gewoonte om mensen op hun dt fouten te wijzen, maar in deze zin vond ik het echt wel grappig (het is dus 'gespeld')

mijn nickname kwam gewoon een keer in me op, al meer dan 10 jaar geleden denk ik. vond het gewoon cool klinken
                                You got me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X