Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tja, nagenoeg iedereen bij ons (lees vrienden kring) heeft een bijnaam.
Zo heb je Benno aka het schaap aka benediktus
Richard aka Cunningham aka Cunning
Raymond aka Botje aka Botscowith
Robert aka Feenstra aka Feen
Ludo aka Lizard
enz enz
Bij mij begon het op de kleuterschool.
Van Maurice naar Mau naar Mautje.
Dat is een tijd zo gebleven, tot het Schaap aka Schaapinga (was ik nog vergeten) er Moscowith van maakte wat door Lizard al snel verbasterd tot Moscomau.
En overal waar ik inlog, op Xbox live of op internet deze naam is altijd vrij.
Wel zo makkelijk en orgineel.
Ondertussen heb ik zelfs schroelsel met mijn alias.
OT: Geen idee waar deze nickname vandaan komt, het kwam gewoon in me op. Lekker weinig lettergrepen en zonder avatar kan iedereen toch nog een beetje zien dat het hier waarschijnlijk om een (soort van) meisje gaat.
Bovendien is Pink (zangeres) ook stoer, leuke nummers, bomen omzagen, auto's in elkaar slaan en je kan wel een beetje aan haar bouw zien dat zij ook sportief is.
OT: Geen idee waar deze nickname vandaan komt, het kwam gewoon in me op. Lekker weinig lettergrepen en zonder avatar kan iedereen toch nog een beetje zien dat het hier waarschijnlijk om een (soort van) meisje gaat.
Bovendien is Pink (zangeres) ook stoer, leuke nummers, bomen omzagen, auto's in elkaar slaan en je kan wel een beetje aan haar bouw zien dat zij ook sportief is.
Hm ja, zag haar een keer in "punked" of zoiets, en daar leek ze net een kerel.
Hm ja, zag haar een keer in "punked" of zoiets, en daar leek ze net een kerel.
En ze komt er nog mee weg ook nog, het brengt in ieder geval genoeg centjes in het laatje. Het wordt pas jammer als ze rubbertieten gaan dragen om dames-achtiger te lijken.
En ze komt er nog mee weg ook nog, het brengt in ieder geval genoeg centjes in het laatje. Het wordt pas jammer als ze rubbertieten gaan dragen om dames-achtiger te lijken.
Haha, nou ik weet dat ze een echte work-out freak is en ook nog eens supermesomorph, dus dat verklaart dat ze zo geblokt is.
Vind haar er goed uitzien en ze kan ook een aardig deuntje zingen.
Van mij mag ze blijven.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment