weet niet goed te kiezen (navigatie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weet niet goed te kiezen (navigatie)

Hoi

ik heb 2 navigaties op het oog.
    1: tom tom one v1
    TomTom ONE v1 specificaties -navigatie systemen KIESKEURIG

of een acer p600
    Acer P600 series GPS navigators now live -- NaviGadget

welke kan ik volgens jullie het beste kiezen?
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Collega heeft een Acer sinds een maand of drie (weet niet of het precies dezelfde is) en die is één keer naar Hoenderloo gestuurd, toen hij naar Garderen moest en stond voor zijn sollicitatiegesprek opeens in Apeldoorn west, terwijl hij in oost moest zijn.

Ik zeg, tomtom
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

google maps op je mobiel
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        google maps op je mobiel
        ik heb nog niet zo´n moderne mobiel

edit: dat is wel een idee zeg, navigatie op een mobieltje.
        maar moet je daarvoor niet een apart abbo voor betalen?
        Last edited by _joker_; 05-09-2009, 10:53.
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post

ik heb een samsung ultratouch, en daar zit google maps op geinstalleerd, maar ik weet niet hoe dat werkt als navigatie systeem met praten en richting aangeven, weet wel dat je de route ziet.

het enige wat je bij zo'n mobiel moet hebben is internet en dat is over 2 jaar bij Hi 6 euro per maand
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            ik heb een samsung ultratouch, en daar zit google maps op geinstalleerd, maar ik weet niet hoe dat werkt als navigatie systeem met praten en richting aangeven, weet wel dat je de route ziet.

het enige wat je bij zo'n mobiel moet hebben is internet en dat is over 2 jaar bij Hi 6 euro per maand
            ja dat d8 ik al, en ik heb nu een ander abbo die pas over een jaar verlopen is.

ik hou het wel op een losse navigatie.

Comment

Ik heb een Mio, en dat is niet echt een heel goed apparaat.
              Ik was een keer op weg naar Spanje met de bus, en dat ding gaf een verkeerde afslag aan.
              Stond ik ineens op een Militaire basis....was dus niet goed.

En ik had het een keer in Leiden, na een half uur rondjes te hebben gereden heb ik de weg moeten vragen. Niet een aanrader dus.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by _joker_ View Post

koop een blackberry 8520 of een iphone ben je meteen klaar
                Regodnize The Champion.

Comment

Hoi vorig jaar was de Garmin Nuvi 250 de beste koop volgens de Consumentenbond.. Prijs kwaliteit verhouding...

Comment

Originally posted by 8888 View Post
                    koop een blackberry 8520 of een iphone ben je meteen klaar
                    ik neem aan dat je daarvoor ook een internet abbo voor moet hebben en zoals ik al eerder zie in dit topic (goed lezen) kan dat niet omdat ik al een andere abbo heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X