sms en vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pink, ik hoop dat je doorhebt dat ik me zorgen maak over "Kees, onze trouwe hond".....
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Pink, ik hoop dat je doorhebt dat ik me zorgen maak over "Kees, onze trouwe hond".....
      shit . Sorry Kees, ik bedoelde er niks mee hoor. Als kattenliefhebber zou ik toch best een stuk kat willen proberen en we hebben in Suriname ook krokodil (smaakt naar vis) en leguaan (smaakt naar zand) gegeten. Steve Irwin komt nu vast uit wraak bij mn huis spoken.

Comment

Originally posted by Pink View Post
        shit . Sorry Kees, ik bedoelde er niks mee hoor. Als kattenliefhebber zou ik toch best een stuk kat willen proberen en we hebben in Suriname ook krokodil (smaakt naar vis) en leguaan (smaakt naar zand) gegeten. Steve Irwin komt nu vast uit wraak bij mn huis spoken.
        Hahahhaa maak jullie geen zorgen hoor. Vroeger zag ik dat de hond veel werd verkocht op de markt. Zeker ze lagen daar in moten gehakt. Maar nu is het een zeldzaamheid om een restaurant te vinden die hondenvlees heeft.
        @ Been Ik denk dat ik onze GEN de weg kan wijzen daar. Ik ga bijna elk jaar daar heen. Jammer Pink dat je niet mee kan . Dan kon je voorproeven .

Tijd gaat langzaam pffffffffffff
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Yo Kees neem je wel genoeg foto's voor de 18+ topic mee

Fijne vakantie!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Yo Kees neem je wel genoeg foto's voor de 18+ topic mee

Fijne vakantie!
            2 slechte nachten gehad van de warmte en de herrie. Ben nog erg moe van de reis. Gisteren drumsticks en aardappelen met wittekool gegeten. Eet o veel fruit. Verse vijgen, appels ed die smaken veel lekkerder dan in nederland.
            Wel leuke meiden gezien met korte rokjes maar die willen niet poseren voorde 18+ topic Nog geen zin om naar de sportschool te gaan. Eerst lekker lui doen.

Comment

Je hebt nog bijna 4 weken om te wennen aan het klimaat en de herrie
              Hoor je niet zo vaak dat mensen naar Korea gaan op vakantie, ben wel benieuwd hoe het daar is.

Comment

Welkom in Azië!

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Welkom in Azië!
                  hahaha we zitten nu niet ver van Japan.

Een dezer dagen gaan we naar Seoul voor een paar dagen. Wij zitten in Kwangju dat is ongeveer 4 uur met de auto.

Bedankt Atta voor je sms je , leuk man . Ik stuur geen smsjes meer terug omdat het vrij duur is.Was vandaag weer warm hier. Wordt wel iets van regen verwacht. Heb de opticen een bezoekje gebracht. Nieuwe contlensen en een bril voor mij en me vrouw. Scheelt behoorlijk in prijs.
                  Bro's bedankt voor support.nu is het avond rond 9 uur

Comment

Hehehe, graag gedaan bro. Als ik zeg dat ik sms doe ik het ook he.

Ga je ook van die bolle loopschoenen halen?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Klompen kan je ook hier kopen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Zekers Atta , ik had die al in nederland gekocht. Maar hiet schijnt het de helft te kosten ik heb wel een winkel gevonden die ze verkoopt maar dat zijn immitatie op zich niet zo erg maar er zat veel te veel verschil in de vering in de zool. Dus nog even verder gaaan zoeken.
                        @Ashley, BMT schoenen. Klompen zie je hier niet hahhhaha

Comment

Daar heb je al eens een keer wat over gepost.
                          Zit een BMT dealer bij mij in de winkelstraat.

Comment

trouwe hond!,
                            de 18+ foto's verwacht ik wel natuurlijk!
                            spreek je eigenlijk ook de taal (omdat je er vaker heen gaat)

verder zal ik je wel eens smsen als het hier k** weer is
                            Calisthenics / Street workout

Comment

En laat de kimchi je smaken!
                              Die "kippensoep" waarbij ze een hele kip vullen is ook erg lekker.

Comment

Je bedoelt dat je een bak heet water voor je neus krijgt waar ze een hele kip in hebben geflikkerd?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X