De crisis.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach, zolang je baan houd is er niets aan de hand toch, raak je je baan kwijt dan staat het water je wel meteen tot op de lippen.

Comment

ik ben ook nog student commercieel medewerker bank en -verzekeringswezen
      heb geen moeite gehad om een stage plek te vinden. merk echter wel dat ze minder tijd voor mij hebben ivm minder personeel. mijn broertje gaat dit jaar beginnen met dezelfde opleiding hij zij tegen mij dat er dit jaar maar een klas was. terwijl bij mij vorig jaar warewn er 4 klassen dus de intresse is wel afgenomen lijkt wel.

ik ga na deze opleiding nog verder studeren omdat ik anders bang ben dat ik volgend jaar geen baan kan vinden.

Comment

De bouwwereld krijgt het zwaar voor zijn kiezen.
        Van de 250.000 mensen die in de bouw werken verwachten ze dat er 50.000 worden ontslagen.
        Ik merk wel dat ik heel veel aanvragen krijg maar dat het maar moeizaam doorgaat. Moet dus drukken met mjn prijs. Hyptheek afsluiten was ook niet echt makkellijk. Dat heeft 4 maanden geduurt en waren niet echt blij met het feit dat ik zelfstandig ondernemer ben.
        Heel de nieuwbouw ligt plat, keukenbedrijven en bouwcentra's gaat het steeds slechter mee.
        Ik denk dat het spannende tijden worden.

Ik denk dat het volgend jaar wel moeilijker word als dit jaar
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik ben 16 en ben 2 weken geleden aan het MBO begonnen. In de afgelopen tijd heb ik niks, maar dan ook NIKS van de crisis gemerkt. Mijn vader is ook ondernemer en betaalt alles voor me. Ik hoef niet perse te werken. Zolang ik studeer wilt hij alles voor me betalen.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Dit is de ergste crisis sinds 40-45.
            Zegt dat iets over hoe slecht we het nu hebben, of over hoe goed we het altijd hadden?

Al vind ik dat altijd een beetje een nietszeggende vergelijking; inflatie en andere zaken spelen daarvoor een veel te grote rol. Bedoel, topjaren van tientallen jaren terug zijn niet vergelijkbaar met slechtere jaren van nu.

Comment

Ik denk dat ik niet echt goed genoeg besef van wat er nu precies speelt om te kunnen zeggen dat ik daar duidelijke iets van merk.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Ik denk dat ik niet echt goed genoeg besef van wat er nu precies speelt om te kunnen zeggen dat ik daar duidelijke iets van merk.

Mooi antwoord Jordy
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik en mijn vrouw hebben allenbei nog gewoon werk, ik kan alleen maar meer dingen kopen door de crisis, je kunt overal afdingen en minder betalen.

Comment

Van de crisis zelf merk ik feitelijk niets als student, mijn ouders echter des te meer. Dus ja, ik krijg er zeker wat van mee.

Vind ons kabinet overigens wel kansloos. Laten we in crisistijd die is ontstaan door mensen die teveel leenden, lekker veel lenen, om de boel te fixen. Ergens klopt dat niet.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jouw stufie gaat er aan, je belastingvrije deel gaat zakken, en je collegegeld gaat omhoog.

Jouw tijd komt nog wel :P
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        ignorance is bliss
                        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

De security-sector voelt de crisis zeer zwaar, en mijn bedrijf enorm doordat ze hun prijs niet doen zakken. Het laatste jaar ongeveer 1/4 van hun posten kwijtgeraakt en veel wat posten zijn ingekort. Vooral in de haven is het zielig. Sta ook al bijna jaar economisch werkloos, de wintermaanden 20/30uren op een maand. Ik stop er binnenkort wel mee en ga puur portieren.

Ben blij dat ik terug gaan studeren ben(ben trouwens geslaagd ), zoek ineens een master in bedrijfskunde te halen voor een dikke managerfunctie. Tegen dat ik die heb is de crisis minder/voorbij.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            De security-sector voelt de crisis zeer zwaar, en mijn bedrijf enorm doordat ze hun prijs niet doen zakken. Het laatste jaar ongeveer 1/4 van hun posten kwijtgeraakt en veel wat posten zijn ingekort. Vooral in de haven is het zielig. Sta ook al bijna jaar economisch werkloos, de wintermaanden 20/30uren op een maand. Ik stop er binnenkort wel mee en ga puur portieren.

Ben blij dat ik terug gaan studeren ben(ben trouwens geslaagd ), zoek ineens een master in bedrijfskunde te halen voor een dikke managerfunctie. Tegen dat ik die heb is de crisis minder/voorbij.
                            Gefeliciteerd

@Bilo, als je eruit geschopt wordt, kom je hier maar solliciteren, wij hebben zwaar mensen tekort
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Genj
                              Gefeliciteerd bro!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben trouwens geslaagd
                                gratz!
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...