grote maten merkkleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grote maten merkkleding

heeft iemand van jullie toevallig een internet site met grote maten van g-star, chasin denim, replay etc
    vanochtend wezen winkelen, maar tis gewoon een drama, niks pas er
    heb tog wel xxl nodig en broeken al gauw 38/36

en het is me ook niet waard om naar de andere kant van nl te rijden. mogt ze daar uberhaubt wat hebben
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    heeft iemand van jullie toevallig een internet site met grote maten van g-star, chasin denim, replay etc

en het is me ook niet waard om naar de andere kant van nl te rijden. mogt ze daar uberhaubt wat hebben
    www.ricomoda.com
    daar bestel ik het meestal op maar dan heb ik een s'je nodig wel nice clothes daar

Comment

Bij replay, g-star, hilfiger en dat soort merken hebben ze normaal toch wel xxl? In de winkel dan. XXL is dan trouwens wel de grootste maat, 3XL of nog groter kom je daar niet tegen, wel in bijv. de c&a. Voor de rest weet ik ook niet.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post

heb hier altijd meegetobd in verband met verhouding bovenbenen tov middel en replay, taketwo, diesel hebben hier uitzonderlijke maten voor, ook in de winkel maar ik heb lengtemaat 34 nodig
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
          www.ricomoda.com
          daar bestel ik het meestal op maar dan heb ik een s'je nodig wel nice clothes daar
          die prijzen, om je dood te lachen
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X