i need some help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• i need some help

ik wil graag geld overmaken naar china, maar die hebben een hele lange rekeningnummer.
    ik wil het doen met rabobank internet bankieren via bankgiro, maar ik kan er niet de hele rekeningnummer in kwijt.
    weet iemand hoe dit verder moet, of moet ik daarvoor naar de bank?
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Je moet het IBAN nummer invullen van de rekening. En dat kan denk ik niet via bankgiro, je moet dan internationaal bankieren, en dan kun je ook de valuta aanpassen e.d.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      ik wil graag geld overmaken naar china, maar die hebben een hele lange rekeningnummer.
      ik wil het doen met rabobank internet bankieren via bankgiro, maar ik kan er niet de hele rekeningnummer in kwijt.
      Heb ik ook mee zitten klooien. Beter ga je naar je eigen bank, en laat het hun doen.Wel alle gegevens meenemen hoor. De formulieren online zijn niet geschikt om het allemaal ingevuld te krijgen.. Ja ze zijn heel lang vanwege werelddeel nr land nr stad nr en bank nr ...

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
        Ik gebruik altijd Western Union of Mr Money om geld naar mijn familie in Amerika te sturen.Misschien een idee?

Comment

iban of bic nr. idd.
          ik heb onlangs dvd serie uit korea laten komen. ging bij rabobank gwoon via online bankieren. dan moet je wel kiezen voor buitenlands bankieren ofzo. niet op het standaard formuliertje waar je normaal wat overmaakt.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maak anders een paypal account.
            www.paypal.com
            Je typt daar hoeveel euro je wilt storten en hun rekenen dat wel uit. Kan ook andersom... dat je chinees geld intoets en dat hun euros van je bank afhalen.

Comment

ok, ik heb het gevonden, maar nu moet ik een ''bank land begunstigde'' kiezen
              en china staat er niet tussen

edit: heb het al gevonden
              Last edited by bodybuildr1990; 20-09-2009, 15:46.
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Maak anders een paypal account.
                www.paypal.com
                Je typt daar hoeveel euro je wilt storten en hun rekenen dat wel uit. Kan ook andersom... dat je chinees geld intoets en dat hun euros van je bank afhalen.
                kan gewoon in euro's betalen, maakt niet uit
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Klopt, maar als je euro's stort is er een gerede kans dat je een groter translatieverlies krijgt als zij die euro's ruilen dan wanneer jij die euro's ruilt. Dus het is een risico.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Wat moet je dan in china halen wat je hier niet kan krijgen?
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                      Wat moet je dan in china halen wat je hier niet kan krijgen?
                      Zn nieuwe vriendin

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Hahahahaha. Oh dat doet goed terugdenken aan wokken met BN in R'dam.

sigpic

Comment

Niet zo veel moeite doen.. Ik laat nu al 2jaar machine onderdelen uit China komen (goedkoop) voor schepen.. Gewoon naar de bank gaan en het hun laten doen. Die storten $ naar China. Kost je n stuk minder dan wanneer je zelf aant tobben bent, met nrs en de twijfel vanwege de lange nrs of het wel goed gedaan is en of het geld wel aankomt.. Je krijgt dan ook n bewijs van storting (betaling) mee, waar en wanneer het is betaald.. Die gegevens geef je door aan diegene waaraan je moest betalen, zo heb je eerder je spullen in huis ook...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Je moet het IBAN nummer invullen van de rekening. En dat kan denk ik niet via bankgiro, je moet dan internationaal bankieren, en dan kun je ook de valuta aanpassen e.d.
                            Zou gewoon moeten kunnen bij de giro. Heb het paar jaar terug ook gebruikt met betalingen naar Duitsland voor LARP kledij. Maar weet niet of het nu nog werkt sinds de giro overgenomen is door ING.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X