Bizar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bizar

Ik zat net wat te googlen, en te surfen op het world wide web, en kwam op een gegeven moment op een erg vet filmpje (vindt ik dan). Het gaat over een man die 2 apen heeft, en je ziet wat die allemaal geleert hebben door te kijken. Hij heeft 1 aap zelfs karate les gegeven. Ergens op internet zal vast wel de hele versie staan, maar dit is iig leuk om even te kijken. Echt bizar hoeveel apen eigenlijk op ons lijken, en hoe goed ze dingen kunnen leren.

</title></head>"+"<body onload='if (!window.parent.StateManager || window.parent.StateManager.frameSaving) return;"+"window.parent.StateManager.restore(decod eURIComponent(document.body.innerText));'>"+encode URIComponent(state)+"</body></html>");h.clo

Denk je eens in wat je allemaal aan een aap kan leren als je er zelf een zou hebben
    You can do anything if you set your mind to it

haha heel vet
    niet echt natuurlijk maar toch
    Calisthenics / Street workout

Comment

Vind het niet bizar. Dieren zijn veel slimmer dan mensen vaak denken. Alleen de qua gelijkenis komt de ene soort wat dichterbij dan de andere. Er zijn ook apen die gebarentaal kunnen, of die gehandicapte mensen helpen die zelf bijna niets meer kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar de intelligentie van dolfijnen. Dieren zijn niet gek.
      In feite zijn wij eigenlijk ook gewoon dieren dus.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        haha heel vet
        niet echt natuurlijk maar toch
        Hoezo niet echt?

Dat is toch echt een chimp die karate kicks uitvoert.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Misschien bedoelt hij in plaats van niet echt, niet echt natuurlijk.
          Dat het dus niet echt standaard is, chimpansees die aan karate doen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Misschien bedoelt hij in plaats van niet echt, niet echt natuurlijk.
            Dat het dus niet echt standaard is, chimpansees die aan karate doen.
            Niet echt natuurlijk.... ikke snap
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ziet er wel lachen uit. Vooral die flying kick vind ik wel vet.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Wat dan wel weer treurig is is dat die chimp z'n hele volwassen leven in een kooi moet zitten omdat hij te sterk is voor de mensen, zoals vermeld wordt in de video.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

het fenomeen van de "schilderende aap" is ook bekend..abstract expressionisme all the way

Comment

Grappig om te zien, maar uiterst bizar dat dit mogelijk is natuurlijk.

Check dat hok waar hij in zat, kan niet eens recht op zitten. Dit is alles behalve natuurlijk voor zo'n aap. Direct de dierenbescherming erop afsturen en die aap in een natuurlijkere leefomgeving zetten.

Dit slaat natuurlijk nergens op, klinkt allemaal leuk. En och wat houden we van die aap zeg, poepoepoe. Nou wat wordt ik er emotioneel van. Ja emotioneel dat een aap een dergelijk leven moet lIJden.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X