hoog opgeleide moslims radicaliseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hanoeman View Post
    Voor mijn gevoel is dat beter voor de uitstraling. Bij het aannemen van personeel ben ik altijd extra kritisch als ik een allochtoon als sollicitant heb. Ik denk hierbij aan mijn zaak en wil uiteraard geen klantverlies, want ik weet uit ervaring dat klanten zich kunnen storen (bijvoorbeeld aan hoofddoekjes). De allochtonen die ik wel in dienst daar ben ik wel zeer tevreden over.
    Messcherp

Als dit nou eens vaker zo eerlijk uitgesproken zou worden. Daar is mee te leven, beter dan een kut smoes.

Net zoals in een elle lange rij wachten voor een discotheek, ben je eindelijk aan de beurt zegt men pasje of alleen voor leden. Wil je direct lid worden, moet je doordeweeks doen. Kom je doordeweeks, werkt er niemand.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

OH wat voor nationaliteit heb jij?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Grieks/ Nederlands
        We like it

Comment

Ok en dat verhaal wat je hier net heb neergezet, heb je zelf meegemaakt?

Comment

Yes, helaas, raar maar waar

Life is a bitch sometimes
            We like it

Comment

Ja dat is natuurlijk vet klote.
              Maar dat soort verhalen is al 20 jaar aan de gang.

Toen ik voor het eerst ging stappen gebeurde die dingen ook, met als gevolg dat er dan stevige vechtpartijen ontstonden.
              Meestal een kleine groep mensen die het verpesten voor het grote publiek

Comment

hoog opgeleide moslims heeft nederland ook niet nodig!

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                  Ik lul af en toe uit mijn nek....maar jij bent denk ik het spoor bijster

Comment

Gelukkig zit in birmingham.
                    Dat gezeik ook altijd over buitenlanders. ik heb er hier gelukkig geen last van.

Comment

Is deze opmerking nodig?

Ik wil niet veel zeiken, maar de arabieren hebben meer betekend voor de wetenschap dan Nederlanders bijvoorbeeld.

Maar ja om het letterlijk te nemen, we zullen niet uitsterven zonder hoog opgeleide moslims.
                      Groeten

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                        Dat gezeik ook altijd over buitenlanders. ik heb er hier gelukkig geen last van.

Hij is weer terug

Comment

maak je geen zorgen ashley. ik zal het kort houden dit keer.

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                            HE IS BACK!! STRONGER AND BETTER THEN BE4 xD:PP

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Is deze opmerking nodig?

Ik wil niet veel zeiken, maar de arabieren hebben meer betekend voor de wetenschap dan Nederlanders bijvoorbeeld.

Maar ja om het letterlijk te nemen, we zullen niet uitsterven zonder hoog opgeleide moslims.
                              Correctie. Perziers hebben veel betekend voor (medische) wetenschap. De "arabieren" hebben van het gebied een grote stort plaats gemaakt. Dat hoog opgeleide buitenlanders het land uit gaan is niet vreemd noch erg. Zou leuk zijn als die onderzoekjes ook zouden vermelden hoeveel er geld sturen naar hun thuis land en wat voor effect het heeft op de economie van het land waar ze wonen en werken. Aangezien er meer dan genoeg zijn die van de daken schreeuwen die naar hun "moederland" terug gaan zodra hun opleiding afgerond is....

Iedereen krijgt in essentie nu wat ze willen. Onze economie heeft minder verlies, buitenlanders gaan vroegtijdig terug naar hun land wat ze toch vroeg of laat zouden doen... What is the problem!!

Oh en onderzoeken neem ik vaak met een grote korrel zout. Ik vertrouw ze niet omdat er vaak nogal eenzijdig gekeken wordt naar een situatie of er wordt het 1 en ander weg gelaten voor het gemak om stemmen te vangen.

Comment

radicalist......

een moslim kan een nederlander, turk, arabier, marrokaan, indier, bosnier, of wat dan ook zijn....over wie hebben we het dan eigenlijk??

of geld het alleen voor vrouwen met een theedoek over hun hoofd en mannen die zich niet hebben geschoren sinds ze terug zijn uit mekka??

jammer dat er weer s onderscheid gemaakt wordt in die zin...
                                ben het zelf niet eens met de islam en zeker niet met interpretaties van bepaalde teksten in de koran, maar dat geld voor mij ook voor de bijbel en de tora....en die scientoligie leipo's..of mormonen... allemaal één pot nat als je t mij vraagt.....

ben geen racist maar als je als hoog opgeleide moslim ervoor kiest om radicaal te worden ben je blijkbaar niet zo slim als je pretendeert te zijn

we weten allemaal wel wat de gevolgen zijn van radicalisme...niet dat ik ze meteen voor terrorist uitmaak hoor!? maar het zet je als nuchter denkende nederlander zonder geloof of vooroordeel wel aan t denken.
                                uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X