Genaaid!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genaaid!!!

Hey mensen,

Ik ben naar mijn idee stevig genaaid op marktplaats. Vorige week een telefoon gekocht. OP marktplaat geld de ongeschreven regel, eerst geld overmaken en dan opsturen.

Dus ik maak het geld over, nu een week later nog niks binnen. Gister die kerel gemaild maar ik krijg geen reactie. Vorige week antwoorde bij binnen no-time.

Dus naar mijn idee genaaid. Zijn adresgegevens op gezocht, daar woont ene m. mohammed terwijl hij in de mail zich voordeed als stevan. Stevan met een v, volgens mij niet veel voorkomend maar goed. Maar op zijn adres woont een ander persoon.

Wat te doen, volgens mij ben ik mijn centen kwijt en kan ik niks doen?
    Ik ga in ieder geval het 06-nr bellen van dat adres.

Iemand verder tips?
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
    Hey mensen,

Ik ben naar mijn idee stevig genaaid op marktplaats. Vorige week een telefoon gekocht. OP marktplaat geld de ongeschreven regel, eerst geld overmaken en dan opsturen.

Dus ik maak het geld over, nu een week later nog niks binnen. Gister die kerel gemaild maar ik krijg geen reactie. Vorige week antwoorde bij binnen no-time.

Dus naar mijn idee genaaid. Zijn adresgegevens op gezocht, daar woont ene m. mohammed terwijl hij in de mail zich voordeed als stevan. Stevan met een v, volgens mij niet veel voorkomend maar goed. Maar op zijn adres woont een ander persoon.

Wat te doen, volgens mij ben ik mijn centen kwijt en kan ik niks doen?
    Ik ga in ieder geval het 06-nr bellen van dat adres.

Iemand verder tips?
    Ja, ik heb een zeer goede tip.
    Doe zo iets nooit meer!!!
    Want je bent inderdaad genaaid, en stevig ook.

Comment

Heel moeilijk in nederland er iets aan doen. KUT LAND oplichters mogen alles. Kan je niet marktplaats emailen?? Of ip adres van die email natrekken?

Comment

sorry maar dat is ook niet slim;..om eerst geld over te maken. Dat doe ik dus echt NOOIT.

Ik zou bij hem langs gaan. Even aanbellen. Als hij dan niet opendoet;..bij de politie langsgaan en je verhaal vertellen
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Hmm, zeker klote. Maar ik zou via marktplaats dit soort dingen alleen bij erkende verkopers kopen die al langer actief zijn en een soort van betrouwbaarheids logo hebben of goede referenties.
          Ik ben één keer in de mist gegaan met polo's door nep referenties, weg 120 eu.

Zag laatst toevallig op marktplaats een vent die partij mitotropin verkocht voor 18euro per doosje, ook zo'n vage gozer.
          Groeten

Comment

Ja, ik heb een zeer goede tip.
            Doe zo iets nooit meer!!!
            Want je bent inderdaad genaaid, en stevig ook.
            Kan niet, dit is de handel op marktplaats. Eerst betalen, dan versturen. Ik ben heel mijn leven al bezig op marktplaats, grote en kleine dingen. Heb al ongelovelijk veel geld hiermee verdiend.

En nu ben ik een keer het haasje denk ik.

Heel moeilijk in nederland er iets aan doen. KUT LAND oplichters mogen alles. Kan je niet marktplaats emailen?? Of ip adres van die email natrekken?
            Marktplaats ga ik inderdaad mailen, even paar dagen wachten nog. Eens kijken of die iets kunnen met ip adres. Denk het niet, hoewel hij wel via marktplaats gereageerd heeft, dus kleine hoop.

Maar id, heb wel eens gehoord dat je echt de persoon achter het rekeningnummer niet krijgt via de bank, zelfs niet met de politie in je hand. Bescherming van privé rechten. Wel zuur als het gewoon duidelijk is dat je opgelicht bent!!

Heb al fijne dreigmail verzonden. Er staat in dat als de telefoon al wel verzonden is hij hem als niet ontvangen kan beschouwen. Mocht hij me naaien dat hij dan een verkeerde heeft. Zijn telefoonnummer al gevonden denk ik. Maar ja, weinig poot om op te staan.
            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mooi geval van internetfraude lijkt me......
              kut

Comment

shit dit is genaaid ja, en ben bang dat je ook vrij weinig er aan kan doen, behlave dat misschien de oplichter een ban krijgt op markplaats, maar dat zie ik ook al niet zo snel gebeuren...ik heb eigenlijk nog nooit echt gezeik gehad op mp...
                je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                  Kan niet, dit is de handel op marktplaats. Eerst betalen, dan versturen. Ik ben heel mijn leven al bezig op marktplaats, grote en kleine dingen. Heb al ongelovelijk veel geld hiermee verdiend.

En nu ben ik een keer het haasje denk ik.

Marktplaats ga ik inderdaad mailen, even paar dagen wachten nog. Eens kijken of die iets kunnen met ip adres. Denk het niet, hoewel hij wel via marktplaats gereageerd heeft, dus kleine hoop.

Maar id, heb wel eens gehoord dat je echt de persoon achter het rekeningnummer niet krijgt via de bank, zelfs niet met de politie in je hand. Bescherming van privé rechten. Wel zuur als het gewoon duidelijk is dat je opgelicht bent!!

Heb al fijne dreigmail verzonden. Er staat in dat als de telefoon al wel verzonden is hij hem als niet ontvangen kan beschouwen. Mocht hij me naaien dat hij dan een verkeerde heeft. Zijn telefoonnummer al gevonden denk ik. Maar ja, weinig poot om op te staan.
                  Goochem, ik heb ook heel wat op marktplaats verkocht en gekocht. Wat je dus moet begrijpen is wanneer je iets interessants ziet je een afspraak maakt om het te bekijken, wanneer je het bevalt koop je het. Het opsturen van geld en opsturen van hetgeen jij gekocht hebt is natuurlijk hardstikke stom. Er zijn op marktplaats een heleboel gasten die zwakkere er uit pikken om die vervolgens even lekker te naaien. nou vent, dit keer was jij niet zo slim.

Comment

Je kunt overboekingen binnen een maand ongedaan laten maken bij de bank, in person danwel via internetbankieren voor zover ik weet.

Zou eens contact opnemen met je bank
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Storneren kan alleen bij automatische machtigingen. Daarbuiten (gelukkig) niet.
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ja terugstorten gaat je echt niet lukken en politie heb je niks aan.

Comment

Zo'n harde regel is het ook weer niet heur. Als ik wat wil kopen via MP dan ga ik langs. Nog nooit betaald per overboeking, want bij langsgaan neem je het direct mee.

In andere gevallen: paypal.

Het is zo simpel.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Zo'n harde regel is het ook weer niet heur. Als ik wat wil kopen via MP dan ga ik langs. Nog nooit betaald per overboeking, want bij langsgaan neem je het direct mee.

In andere gevallen: paypal.

Het is zo simpel.
                            Precies.

Comment

Ik heb wel eens wat gekocht via marktplaats op rembours, goed bevallen moet ik zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X