Genaaid!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb ook veel op mp gekocht en ben 1x opgelicht voor 20 euurie.
    Kan je melding doen bijh mp, moet je een lijst invullen met vragen en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.

Zeker met duurdere aankopen moet je echt eerst gaan kijken voordat je iets gaat kopen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

@Einzel: doe je verhaal eens op kopersbelangen.nl

Ben ik een tijd geleden aardig actief geweest en zij weten een aardig aantal zaken op te lossen, zeker als er meerdere mensen zijn die bij dezelfde verkoper problemen hebben. Overigens let wel even op met welke gegevens je direct daar op het forum smijt, het is (of in ieder geval was) niet de bedoeling in je eerste post direct al alle gegevens die je van de verkoper hebt erop te zetten.

Staat de advertentie nog op marktplaats? Zo ja, direct een screenshot maken.

Was het pakketpost? Zo ja, dan moet de verkoper je een track&trace code kunnen geven (als hij reageert).
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Je kunt overboekingen binnen een maand ongedaan laten maken bij de bank, in person danwel via internetbankieren voor zover ik weet.

Zou eens contact opnemen met je bank
        Helaas kun je dat alleen bij automatische incasso. Je moet contact opnemen met je bank en uitleggen wat er is gebeurd. Zou ook ff een melding maken bij marktplaats!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Simpelweg googlen op de gebruikersnaam/email scheelt soms al een hoop. Mijn vader heeft het ook een paar keer gehad, allemaal met vage electronica (de man knutselt graag, ik weet niet wat het is).. 1x was het een 17 jarige jongen, die door zijn moeder naar het postkantoor gebracht moest wordoen. Hij had ruzie met zijn moeder, maar daar schaamde hij zich voor, dus zei hij niet zomaar. Teminste, dat is wat hij na veel pijn en moeite vertelde. Hij heeft het die keer toen wel ontvangen.

Comment

waar woon ie?
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              waar woon ie?
              Nou, zijn adres heb ik wel, maar daar woont ene mohammed heb ik gevonden.

@pin ik zal eens kijken. BEdankt.
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mooi klote einzelganger, ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Ik koop via Internet n Rolex met mn stomme kop. Ik maak zonder morren €11.110 over via mijn eigen bank naar hun.. Eerst krijg ik direct antwoord op elke vraag die ik stel, zodra mn geld daar aankwam kreeg ik ook het laatste antwoord dat het overboeken was gelukt. Erna kreeg ik nooit antwoord meer.. Ben zelfs weken naar die plaats toe geweest om die kerels te zoeken, daar ik stevige zin had in zinvol geweld..Ben er nooit achtergekomen hoe en wat, en mailen? huh ik ben door hun geband....Daar krijg je moordneigingen van, weet je....

Comment

11k Dat ga je toch niet over maken :O.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Mooi klote einzelganger, ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Ik koop via Internet n Rolex met mn stomme kop. Ik maak zonder morren €11.110 over via mijn eigen bank naar hun.. Eerst krijg ik direct antwoord op elke vraag die ik stel, zodra mn geld daar aankwam kreeg ik ook het laatste antwoord dat het overboeken was gelukt. Erna kreeg ik nooit antwoord meer.. Ben zelfs weken naar die plaats toe geweest om die kerels te zoeken, daar ik stevige zin had in zinvol geweld..Ben er nooit achtergekomen hoe en wat, en mailen? huh ik ben door hun geband....Daar krijg je moordneigingen van, weet je....
                    Das pas genaaid!

Heb je ooit nog iets van je geld of van de rolex gezien?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                      Nou, zijn adres heb ik wel, maar daar woont ene mohammed heb ik gevonden.

@pin ik zal eens kijken. BEdankt.
                      Als je geld hebt overgemaakt zie je op je afschrift of via je telebank. de naam van de rekeninghouder waar je naar heb overgemaakt, weet je gelijk of de naam overeenkomt.
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Als je geld hebt overgemaakt zie je op je afschrift of via je telebank. de naam van de rekeninghouder waar je naar heb overgemaakt, weet je gelijk of de naam overeenkomt.
                        Meestal zie je de naam die jij zelf hebt opgegeven en 95% van de banken controleert niet of de ingevulde naam overeenkomt met de naam die als rekeninghouder van het betreffende nummer geregistreerd staat.

Als iemand naar mijn nummer geld overmaakt en als naam Pietje Puk vermeldt, zal dit in de meeste gevallen bij mij gewoon gestort worden en heb jij op je afschrift gewoon Pietje Puk staan.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Antwoord: Nee ik heb nooit meer iets gehoord.. En eerlijk waar ze hebben mij zelfs geblokt of hoe dat heten mag. Kan hun geen mail meer sturen... Ze staan nog steeds op Internet ook.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Antwoord: Nee ik heb nooit meer iets gehoord.. En eerlijk waar ze hebben mij zelfs geblokt of hoe dat heten mag. Kan hun geen mail meer sturen... Ze staan nog steeds op Internet ook.
                            Dus eigelijk gewoon effe €11.000 down the drain zeg maar?
                            Maar dat ging ik toch uitzoeken, al moest ik naar het einde van de wereld.
                            Wist wel heel wat leuke dingen die ik van die €11.000 ging kopen.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Meestal zie je de naam die jij zelf hebt opgegeven en 95% van de banken controleert niet of de ingevulde naam overeenkomt met de naam die als rekeninghouder van het betreffende nummer geregistreerd staat.

Als iemand naar mijn nummer geld overmaakt en als naam Pietje Puk vermeldt, zal dit in de meeste gevallen bij mij gewoon gestort worden en heb jij op je afschrift gewoon Pietje Puk staan.
                              Maar dit is wat je ziet als iemand geld op jouw rekening stort, maar als jij geld overmaakt naar bv. "de Vries", terwijl hij "de Jong" heet, dan zie je op jouw afschrift gewoon staan dat jij een bedrag heb overgemaakt naar "de Jong".
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

Ook dat zegt niets hoor Pin. Mijn bank heeft alles gecontroleerd, daar ze niet zomaar meer als 11000 sturen zonder veel gegevens. Er is geen moer aan te doen, daar je zelf het geld stuurt. De bank kan er ook niets aan doen, je tekent er zelf voor...Weg is weg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X