Genaaid!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

altijd gelijk oversteken!
    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

schOOm denk je niet dat ik dat heb gedaan?.. Zoals in mn eerste mail staat, ik ben er zelfs in mn uppie weken voor naar Sao Palo geweest. Waarvan ik 9dagen heb vastgezeten wegens geweld en molest , daarna ben ik op het vliegveld gedumpt om te vertrekken onder begeleiding van de nodige geweren..

Comment

ooooww wat een hel.

Volgens mij zou ik mezelf mijn hele leven lang voor me kop blijven slaan als mij zoiets zou gebeuren.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          Maar dit is wat je ziet als iemand geld op jouw rekening stort, maar als jij geld overmaakt naar bv. "de Vries", terwijl hij "de Jong" heet, dan zie je op jouw afschrift gewoon staan dat jij een bedrag heb overgemaakt naar "de Jong".
          Nope. Heb het zelfs nog even voor je getest. Geld overgemaakt naar mijn vriend onder de naam Pietje Puk. En verrek, er staat gewoon Pietje Puk bij de overschrijving. En zo heet hij echt niet.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            En zo heet hij echt niet.

iig wat jij altijd dacht

Wel raar dan, mijn ervaring is dat ik altijd de juiste naam te zien krijg, zal wel aan de bank liggen dan, ikzelf bij de abn/amro......
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
              Nou, zijn adres heb ik wel, maar daar woont ene mohammed heb ik gevonden.

@pin ik zal eens kijken. BEdankt.
              er woont ene mohammed, maar schrijft stefan met een v.
              das dus duidelijk. Een mohammed die niet goed nederlands kan typen en zo dom is zn eigen gegevens achter te laten.

ik heb zeer vaak geld verstuurd en naderhand dingen gehad. vaak elektrische meuk. soms meer dan 100 euro.
              1x geflest voor 30 eurie.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind het zoiezo niet erg slim om vooraf te gaan betalen. Bij webshops doe ik dat nog wel bv. als ik supps bestel.

Vooral dat van die rolex... 11000 van te voren overmaken?????? Best dom om eerlijk te zijn

Comment

Ik ben ook een keer genaaid, was voor een game.. was maar 15 euro ofzo maar ik de game nooit meer ontvangen.
                  Bij politie langs geweest, ja we doen er niks mee als het onder de 500 euro is.

Dus conclusie, als je onder de 500 euro zit kan je altijd mensen blijven oplichten.
                  Great..

Eigenlijk is marktplaats dus nutteloos, want bijna niemand gebruikt paypall ofzo.
                  Het is altijd eerst betalen dan ontvangen, gaat altijd goed tot het 1x misgaat.
                  Ben je gelijk genezen.

Probeerde nog via internet de persoon te vinden.. maar helaas.
                  Gelukkig niet veel geld, maar gaat om principe dat hij dus gwn mij naait en mn geld steelt.

Comment

ik gebruik paypal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X