Film: Nederland zonder marokkanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TurkiBoy View Post
    marokkanen okey, dat snap ik wel dat jullie die eruit willen, zelf heb ik ze liever ook niet in me buurt, de meesten dan... maar Afghanen? Als je de Aghanen eruit wil zegt het meer over jou dan over hen! Echt lieve mensen zijn dat, deugdelijk, beleefd en hardwerkend. Alle Afghanen die ik ken in ieder geval.
    Ik weet niet wat ik dommer vind... De inhoud van je post, of het feit dat jij mijn post serieus neemt.

Comment

Wat een kutfilm, kutproject, kutkrant en een kutidee.

De grap is dat ze daar een beetje quasi-rechts zitten te wezen, terwijl het genootschap bestaat uit een stel linkse poedels en knuffelMocro's.
      Ze hullen zich in de schijn van hard rechts, en genereren veel ophef over alleen de titel van film.
      Inhoudelijk is het heel kut, en krijgen ze de angry mob zo ver dat er wordt gedacht van "mwoah inderdaad het is wel gek ja balalbla ".

Echt heel kut.
      Bah.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik vind gewoon dat buitenlanders die crimineel zijn en buitenlanders die niet kunnen zeggen hoe ze aan hun geld komen of aan die dikke auto het land uit moeten. Wij hebben het wel over marrokanen maarja eigenlijk is het alleen maar de jeugd toch? Ik liep namelijk gister ergens toen zag ik toch een stuk of 25 oudere marrokanen turken en nog wat andere glasvezel aanleggen en toen dacht ik bij mezelf ja veel doen ook wel hun best maar het is gewoon de jeugd denk ik of tot en met 30 jaar het enige probleem vind ik ze moeten nederlands kunnen want als je ze iets vraagt kunnen ze je niks antwoorden. En ik vind ook dat buitenlanders beter moeten worden nagetrokken met uitkeringen enz. Of bijv al studiefinanciering en niet naar school gaan!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Denk dat, dat wel meevalt
          Weet het wel zeker.

@okidoki
          Sorry chief, maar het CBS zegt wat anders.

Link.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Ik weet niet wat ik dommer vind... De inhoud van je post, of het feit dat jij mijn post serieus neemt.
            pfiew, vond het al zo lullig

Wat verstaan 'jullie' trouwens onder buitenlanders? Iemand zonder Nederlandse paspoort? Iemand met ouders die niet geboren zijn in Nederland? Iemand met grootouders die niet geboren zijn in Nederland? Iedereen met donker haar? Iedere niet-jood/christene? Iedere crimineel? Iedereen die het niet met jou eens is?
            Ik en mijn ouders hebben een Nederlandse paspoort en mijn opa was vroeger visser hier in NL. Officieel ben ik dan Nederlander, maar vaak werd en word ik voor buitenlander uitgemaakt. Dit heeft er toe geleid dat ik me nooit een Nederlander heb gevoelt, ik was altijd anders dan de Nederlander.
            Vandaar dat ik me hedendaags ook veel meer Turks voel en veel liever met Turken om ga. Als ik dit met mijn vrienden bespreek merk ik dat ook zij ooit zijn buitengesloten of gepest door Nederlanders. Dit heeft natuurlijk aan de ene kant schuwheid, aan de andere kant ergernis gecreeerd.

Vaak wordt de schuld dus neergelegd bij de 'buitenlander', terwijl de Nederlander de schuldige is. Dit is dan mijn ervaring en conclusie.

Comment

Ik vind dat je als buitenlander uitgemaakt mag worden als:
              je geen nederlands paspoort hebt.
              of als je geen nederlands spreekt en wel toevallig het nederlandse papiertje hebt
              of je kan het wel maar ik ben met je in gesprek en jij gaat tegen je vrienden in een andere taal spreken die ik niet versta (ja dit gebeurd vaak, tot mijn grote ergenis)

oowhja en huidskleur enzo kijk ik niet echt naar dat maakt me niks uit!
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

@okidoki
                Sorry chief, maar het CBS zegt wat anders.

Link.
                Het cbs zegt in deze helemaal niks, het zijn cijfers genomen eens in de 10 jaar en niet wat er in die tussenliggende jaren is gebeurd.
                Feit blijft dat de hoeveelheid turken en marokkanen niet in aantal aan elkaar ondergeschikt waren en klopt mede het relaas van Knulletje als een bus, dat jij daarop reageerde met de fictie dat het vooral de turken waren, haal ik dus niet uit de cijfers waar jij mee aan komt zetten, no hard feelings.
                Uiteindelijk maakt het ook niet uit wie of wat, maar dat we erg veel te danken hebben aan de gastarbeiders is wel zeker.
                Ze zijn hier naar toe gehaald voor ons eigen gewin en dus mogen ze wat mij betreft dan ook blijven.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                  Het cbs zegt in deze helemaal niks, het zijn cijfers genomen eens in de 10 jaar en niet wat er in die tussenliggende jaren is gebeurd.
                  Feit blijft dat de hoeveelheid turken en marokkanen niet in aantal aan elkaar ondergeschikt waren en klopt mede het relaas van Knulletje als een bus, dat jij daarop reageerde met de fictie dat het vooral de turken waren, haal ik dus niet uit de cijfers waar jij mee aan komt zetten, no hard feelings.
                  Uiteindelijk maakt het ook niet uit wie of wat, maar dat we erg veel te danken hebben aan de gastarbeiders is wel zeker.
                  Ze zijn hier naar toe gehaald voor ons eigen gewin en dus mogen ze wat mij betreft dan ook blijven.
                  Zeker dat ze mogen blijven alleen ze mogen wel respect voor ons land hebben. Maarja ik denk dat wij als Nederlanders er nog wel een keer achter komen.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
                    pfiew, vond het al zo lullig

Wat verstaan 'jullie' trouwens onder buitenlanders?
                    Negers en mocros. Ook wel de negerlanders en kansenjongeren. Ghehe, nee. Buitenlanders zie ik als mensen die niet willen integreren c.q. overlast veroorzaken.

Originally posted by okidoki71 View Post

Het CBS zegt dat jouw bron zuigt, en dat is al interessant. En per tien jaar is nauwkeurig genoeg, gezien er maar weinig terugkeerden. En gezien de gastarbeid stopte zo rond drieënzeventig, is het een hele leuke waarneming dat de Turken toch echt de meerderheid waren t.o.v. de Marokkanen op 1980, en niet te zuinig ook.

Ze waren gekomen als gastarbeiders. En het woord gast geeft al aan dat het niet permanent moest zijn. Dat ze vervolgens willen blijven, van mij zijn ze van harte welkom. Zij werkten namelijk, en als je bereid bent te werken en bij te dragen*, zal het mij mijn reet roesten of je paars, bruin, geel of blank bent.

*Onder bij dragen versta ik ook integreren. Als integreren je teveel moeite kost, blijf dan waar je zat, daar hoef je je die moeite ook niet te getroosten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

@Turkiboy; Ik kijk naar het gedrag, ik vraag niet naar welk paspoort ze hebben. De hangjongere die slecht nederlands spreekt en zijn broek op zijn knieën heeft, dat valt voor mij onder buitenlander. De hulpvaardige mevrouw bij de chinees, die zich goed verstaanbaar maakt in het nederlands, is voor mij een nederlander. De donkere meneer die mij fijn helpt bij de bank, is voor mij ook gewoon een nederlander. De handtastelijke gast die met uitgaan die niet wil ophouden en wel buitenlandse verwensingen wenst, is voor mij eenbuitenlander. De lieve toiletjuffrouw die nog maar kort in nederland woont, maar zich uitslooft om zich verstaanbaar te maken, is voor mij een nederlander. De uitkeringstrekker die na 7jaar niet veel meer nederlands kan dan 'discriminatie', is voor mij een buitenlander.

Wanneer jij meer met tuken omgaat, zou ik jou ook als een turk zien. Zo op dit forum ben je voor mij gewoon een nederlander.

Edit: Als ik negatief over buitenlanders praat, heb k het zelden over bijvoorbeeld Chinezen. Ik heb daar simpelweg geen last van.

Comment

Ken wel wat Aziaten, maar moet de eerste vervelende nog mee maken.

sigpic

Comment

Dan heb jij nog nooit een woning verkocht aan een aziaat......
                          Rijstwaffel

Maar mee eens, voor de rest nette mensen, willen ook niet teveel in de voorgrond staan en opvallen. En ze vinden nog eens handige elektrische apparaatjes uit, kunnen goed koken, nepnagels plakken, computergames maken en ga zo maar door.

Kunnen we die marokkanen niet inwisselen voor aziaten?
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            Stampmuziek, foute hond, blonde vriendin en hekel aan buitenlanders:.....dan heb je 90% van het forum wel hoor
                            Goh Bilo, zit je weer eens wat dwars?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Dan heb jij nog nooit een woning verkocht aan een aziaat......
                              Rijstwaffel

Maar mee eens, voor de rest nette mensen, willen ook niet teveel in de voorgrond staan en opvallen. En ze vinden nog eens handige elektrische apparaatjes uit, kunnen goed koken, nepnagels plakken, computergames maken en ga zo maar door.

Kunnen we die marokkanen niet inwisselen voor aziaten?
                              Hahahaha droogkloot

Comment

Als NEDERKAAN zeg ik, als je in Nedreland wil leven of welke land dan ook, MOET je je aanpassen. We leven niet alleen in de wereld. Je kan niet zeggen ik leef onder de nederlanders en ik leer hun taal niet.

Aziaten zijn inderdaad anders dan marokkanen. Ander cultuur, gewoontes en dicipline. Toch kan je niet zeggen dat ze zich goed integreren. Maar een ding is zeker niemand heeft last van ze.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X