Wat ik veel lees hier en op sommige andere boards is dat vele bb ers portier staan aan een discotheek of danscafe , hoe omt dat eigenlijk, omdat ze iets breder zijn dan een normale kerel is dat een afschrikmethode of zo. Hier in Belgie , en dan zeker in mijn streek (leuven) zijn dat nooit geen bb ers maar gewone gasten die free fighter of straat vechter zijn, 1 keer heb ik geweten dat er een bb er (op europees niveau heeft een paar keren in de flex gestaan)) aan een deur stond in een discotheek , moet wel zeggen een serieuse kerel maar als er een gevecht begon op de dansvloer en hij van de deur naar de dansvloer moest lopen om tussenbeide te komen was die al buiten adem met alle gevolgen van dien dat die daar een serieus pak slaag kreeg van jantje met de pet op. IK vrees toch ook dat de gemiddelde bb er niet de snelheid en flexibiliteit heeft van een vechtsporter. Als ik mezelf als voorbeeld neem van sinds ik aan bb doe ben ik minder snel en flexibel geworden dan ik indertijd in de ring stond als thai bokser.
Grtz
Grtz
Comment