Ik heb bij me vader een herseninfarct en een hartaanval meegemaakt heel wat jaartjes terug, de schrik is groot maar op 1 of andere manier gaat alles op de automatische piloot, in het geval van het hartaanval had ik geluk dat me stiefmoeder ook in de buurt was, dat was dus wel een geruststelling vooral omdat het 20 min duurde voordat de Ambulance arriveerde. Bij zijn herseninfarct was ik de enige in de buurt, direct meldkamer gebeld en die gaven aan dat het beter was dat ik hem zelf naar de eerste hulp zou brengen en dit dus ook gedaan. Maar iedergeval panieksituaties gaan bij mij allemaal op automatische piloot, denk op dat moment weinig na en doe het gewoon. Wat ik wel een stuk enger vond is dat je weet dat je pa een ziekteverleden heeft en dus de mogelijkheid bestaat dat je hem dus vind als hij overleden is of wat dan ook. Inmiddels is mijn vader ook overleden een aantal maanden terug, dit is echter in het buitenland gebeurd.
Wat te doen in paniek situaties?
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View PostJe zegt het zelf al. Mijn gedachte gaan maar naar 1 ding en dat is zo snel mogelijk bij mijn pa aanwezig zijn. Kan heel goed dat ik dan roekeloos ga rijden. Zal toch ernstig vervelend zijn als er iets gebeurt onderweg.
Wat ik van de politie verwacht is dat ze hulp verlenen. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze mij niet zullen helpen hiermee, wat niet zo vreemd is natuurlijk.
Aan de andere kant, vindt ik het niet een hele vreemde gedachte gezien angst en paniek hele ernstige ongelukken veroorzaken. Ik heb eigenlijk sinds 2 weken geleden ondervonden hoe het is om echt in zo een situatie te verkeren. En als ik dan terug kijk was ik echt de weg kwijt.
Misschien een keer een gesprek aangaan met iemand die me een beetje kan sturen hoe om te gaan met dat soort situaties. Dr Phil misschien:P
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJe zegt het zelf al. Mijn gedachte gaan maar naar 1 ding en dat is zo snel mogelijk bij mijn pa aanwezig zijn. Kan heel goed dat ik dan roekeloos ga rijden. Zal toch ernstig vervelend zijn als er iets gebeurt onderweg.
Wat ik van de politie verwacht is dat ze hulp verlenen. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze mij niet zullen helpen hiermee, wat niet zo vreemd is natuurlijk.
Aan de andere kant, vindt ik het niet een hele vreemde gedachte gezien angst en paniek hele ernstige ongelukken veroorzaken. Ik heb eigenlijk sinds 2 weken geleden ondervonden hoe het is om echt in zo een situatie te verkeren. En als ik dan terug kijk was ik echt de weg kwijt.
Misschien een keer een gesprek aangaan met iemand die me een beetje kan sturen hoe om te gaan met dat soort situaties. Dr Phil misschien:P
Ik wil niet zeggen dat jij het zo moet aanpakken, maar een gesprek met bijv. je huisarts leverd al veel op. Eventueel kan die je doorverwijzen en ook nog tips and trics of ander handle's aanreiken. Zet 'm op kerel ! Komt goed.Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %"Where others see trouble.. I see opportunities"
Comment
-
Kan mij heel goed voorstellen dat je op die momenten in paniek raakt hoor. Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat je daardoor jezelf en anderen in gevaar gaat brengen.. Natuurlijk ga je roekeloos rijden, want je wil er zo snel mogelijk zijn.. Ook maken ze in het zhuis vaak fouten, door te zeggen dat je zo snel mogelijk moet komen. Mogen ze nooit doen natuurlijk... Ook n taxi is vaak geen echte optie, omdat het vaak meer dan n half uur duurt eerdat ze bij je huis arriveren.. Het zou mooi zijn als je in de buurt waar je woon n goede vriend of kennis hebt die in zo,n geval jou even wilt brengen... Naar huis terug kun je altijd n taxi nemen... Je zit in n lastig parket joh, klote situatie...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostKan mij heel goed voorstellen dat je op die momenten in paniek raakt hoor. Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat je daardoor jezelf en anderen in gevaar gaat brengen.. Natuurlijk ga je roekeloos rijden, want je wil er zo snel mogelijk zijn.. Ook maken ze in het zhuis vaak fouten, door te zeggen dat je zo snel mogelijk moet komen. Mogen ze nooit doen natuurlijk... Ook n taxi is vaak geen echte optie, omdat het vaak meer dan n half uur duurt eerdat ze bij je huis arriveren.. Het zou mooi zijn als je in de buurt waar je woon n goede vriend of kennis hebt die in zo,n geval jou even wilt brengen... Naar huis terug kun je altijd n taxi nemen... Je zit in n lastig parket joh, klote situatie...
Comment
-
Geloof dat ik een van de weinige ben die in paniek raakt.
Als ik afga op de verhalen die ik hier heb gelezen weten jullie toch wel goed om te gaan met ''paniek'' situaties.
Wel wat opties die ik van harte aanneem. Buurvrouw eens inlichten wat er aan de hand is. Is volgens mij de enigste buurvrouw die Nederlands spreekt En ik denk dat ik naar mijn huisarts ga.
We zouden met zn 3en in december naar Thailand gaan om te vissen op dit:
http://www.petfishtalk.com/rss_feeds...arapaima_1.jpg
http://roundmyworld.com/files/2009/0...h_thailand.jpg
http://www.gillhamsfishingresorts.co...ish_Jaimes.JPG
Dat feest gaat dus mooi niet door. Mijn pa voelt zich verre van goed dus we annuleren de reis. Het is te riskant om te gaan ook al voelt hij zich goed op de dag van vertrek. We zitten midden in de rimboe, mocht er wat gebeuren kan hij nooit op tijd geholpen worden.
Het is niet anders.....maar hopen dat het hier knetterhard gaat vriezen, zoals verleden jaar, kan ik eindelijk eens gaan schaatsen op natuurijsความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment