Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben geen motofreak omdat ik geen motorijbewijs heb en maar goed ook denk ik. Maar ben wel een echte snelheidsfreak. Kan mij niet snel genoeg gaan. Maar heb het geld er niet voor om een snelle auto te kunne betalen dus miischien volgend jaar me motorijbewijs halen zodat ik een racer kan gaan berijden.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 23 2003,17:58)]Motorfreak gaat wellicht wat ver maar ik heb wel een motor en rij er als het even kan ook maar wat graag op.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 23 2003,17:58)]Motorfreak gaat wellicht wat ver maar ik heb wel een motor en rij er als het even kan ook maar wat graag op.
ben in zoverre een motorfreak dat ik pas een motor gaat halen als het een harley kan zijn
ben een echte touring gast , gewoon lekker toeren met 50-60 km per uur en dan hier en daar een terrasje
snelheidsmotoren vind ik persoonslijk niets aan
geef mij maar een harley-big boss
JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Snelheids motoren zalig om even mee te rijden... Namen als Suziki GSX en Honda CBR Fireblade 1100 *rrrr*
Maar deze zijn niet voor zelf te hebben. Ga op zoon ding een lange ritje maken en je hebt je rug meteen getraind voor 6 weken.
Dus zoals chris zegt... Harley *rrrr*. Spijtig genoeg verschrikkelijk duur en daarom kan je de heer (of wie dan ook) bedanken dat Yamaha zijn Virago of Honda zijn Shadow heeft uitgebracht...
Alleluja praise the lord!!
-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
en ik heb ook een bike, omgebouwd suzuky intuder met stuur van 1.05 meter, highway steps, blablabla, ben 5 jaar geleden in de kreukels geweest hier en daar gebroken, maar gewoon doorgegaan met een andere motor. Ben ook een tuftuf rijdster hoor! Enne qua auto niets te klagen!
ja en dan kom ik hier aan met m'n klein citroën ax 10 hit.
da ding gaat toch stiekem hard (voor zo'n dingetje dan toch)
heb er vorig jaar de 150 km/h uit kunne hale.
nu "probeer" ik me een beetje aan de snelheid te houde sinds ik geflitst ben.
m'n droom een echt baanmachine honda fireblade,ducati,
CBR,CRX......
maar ja ben nog ma 21 en da geld heb ik nog nie voor.
you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment