Alleen trainen of met z'n tweeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alleen trainen of met z'n tweeen?

Hoe trainen jullie het liefste?

Wat zijn voor en nadelen van het alleen trainen en/of nou juist met zijn tweeen trainen?

Greetzzz... Samir.

Ik train altijd met een maat samen, reden samen kun je elkaar aanmoedigen wanneer je als je alleen traint zou opgeven ga je door als je met twee bent, tenminste als je elkaar aanmoedigd.Altijd proberen één herhaling meer te maken dan uw trainingsmaat. Het vinden van een goede trainingsmaat is natuurlijk niet evident, het moet iemand zijn waarmee je op dezelfde hoogte staat, iemand die je stimuleert.
    stil growing

Comment

Train bijna altijd in me eentje maar train veel liever met ze tween want dan trek je elkaar erdoorheen. JE hebt betere hulp want je gaat elkaar aanvoelen en meer stimulatie.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

met zn tweeen is om te beginnen veiliger, maar daarnaast zal het ook beter lukken om beter te presteren. omdat je 'maat' je op een gegeven moment aanvoelt. dat doet een 'iemand die toevallig in de buurt is' niet.
        je kan met een maat voluit. dat lukt je alleen niet. maar ja, als je niemand verder hebt..... dan wordt ut moeilijk.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bijna altijd samen. Ik ga nooit "te" veel nemen als ik alleen ben
          I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Samir @ Dec. 28 2003,20:43)]Hoe trainen jullie het liefste?

Wat zijn voor en nadelen van het alleen trainen en/of nou juist met zijn tweeen trainen?

Greetzzz... Samir.
            Yow,
            Met twee , je kan dan nog een aantal reps doen met dat beetje hulp of je word dan opgepept door je maat.
            MET TWEE DUS

GROETJES CEUSTER
            ETEN!!!!!!!!!& #33;!!
            TRAINEN!!!!!!!
            SLAPEN!!!!!!!!
            EN VEEL CARDIO!!!!!!

Comment

Zeker met z'n tweee trainen is ook veiliger met bevoorbeeld bankdrukken.
              plus je trainings maat kan ook even lekker oppeppen.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zo te lezen ben ik een van de weinigen die altijd alleen traint.

Ik heb weleens voor een keer samen met iemand getraint, maar vond het niks.

Ik train altijd alleen, en ik denk ook niet dat er een persoon is die samen met mij zou kunnen trainen. Omdat je wel veel op elkaar moet lijken, en hetzelfde gewicht pakken enz.

Met bankdrukken heb ik nooit problemen, de laatste herhaling gaat altijd wel moeilijk, maar met een heel klein beetje cheaten krijg je hem in noodgevallen nog wel omhoor hoor.

Gewoon alleen trainen, op tijden dat mij het uitkomt. Geen lange pauze's, en gewoon puur komen om te trainen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik train eigenlijk ook alleen...

Comment

Train meestal met een maat. Zoals reeds gezegd goed voor de motivatie, competatief en voor dat beetje extra!

Als hij niet kan ga ik alleen en voor sommige spiergroepen maakt dat niet uit.

Ik vind echter een goede spotter van groot belang voor mijn veiligheid. Als ik bijvoorbeeld ga squatten met 200kg dan laat ik dat alleen wel uit mijn hoofd. Ook bankdrukken doe ik los nooit alleen (wel lichter in smith machine). Ik ben hiermee altijd voorzichtig want ik heb geen zin in blessures.

Groeten,

JW
                    Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

train altijd alleen ..ik praat met niemand ..dan kan ik me goed concentreren ... en ben ik heel snel weer weg

Comment

Wat je zegt is bij mij van toepassing. Ik ben altijd binnen het uur klaar, en praat met niemand. Ik zeg ook altijd tegen mezelf: "niet te lange pauze, je komt hier om te trainen, en nergens anders voor"
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

idd betaal niet om te kletsen of om naar vrouwen te kijken .

als ik dat wil ga ik wel naar het cafe ofzo

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (KeepItReal @ Dec. 29 2003,20:32)]Zo te lezen ben ik een van de weinigen die altijd alleen traint.

Ik heb weleens voor een keer samen met iemand getraint, maar vond het niks.
                            Dit is net wat bruce bedoelt. Als je met een 'maat' traint voel je elkaar aan. Dat komt niet van eens een keer samen met iemand te trainen. Ik train als ik kan altijd samen met spinky (tegenwoordig helaas niet meer op het forum te vinden). Hij weet wanneer hij nou net dat klein beetje moet helpen en wanneer net niet. Hij stimuleert en motiveert, en dat zonder teveel zever ertussen.

Dat je evenveel moet pakken als je maat is ook zever. Spinky neemt een pak minder gewicht als ik, en het motiveert me net extra om mijn voorsprong op hem bij te houden en zelfs te vergroten. Ook train ik soms met iemand die pakken sterker is als ik. Dan is de motivatie net om hem in te halen.

Met alleen trainen kan je nooit eens over de limiet gaan, en dat is nu net een gevoel dat ik wel enorm belangrijk vindt.
                            -Feel free... Or die trying-
                            -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

idd. zonder'maat ga je niet zo goed al met maat. dan hebben we het natuurlijk over iemand waar je wat aan hebt. niet iemand die je niet begrijpt of voor de voeten loopt.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X