F*CK de A2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ben ik ff blij dat ik de snelweg nooit meer op hoef voor mijn werk! Vroeger moest ik altijd over de A27 richting Lexmond. Dat was ook een ramp!
    Vind het niet zo erg zolang het maar NIET de A2 is richting utrecht etc en vooral de terugweg... en soortgelijke snelwegen natuurlijk
    Alleen zo'n erge als de A2 nog niet tegengekomen

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Ik krijg er ook de schijt van. Maar alleen bij leenderheide.
      Ze veranderen daar iedere week. dus verdwaal keer op keer.
      Ik vandaag ook nog.. nieuw weggedeelte opengesteld. Moest er rond veldhoven af. Niet dus. Pakte uit gewoonte de linkerbaan en hop, moest door naar Best (focking andere kant van eindhoven) om te keren.

Ach. Straks is het klaar en na even wennen weten we niet beter.
      Overigens is het nu de andere kant uit (richting Best dus..) wél lekker doorrijden als je op doorreis bent
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Van Tilburg naar eindhoven is het ook veranderd op de A58... normaal moest je altijd afslag links aanhouden is nu juist de rechter afslag... voordat ik dat door had was ik al 3x verdwaald ergens op de snelweg die TomToms laten me steeds rondjes rijde

Comment

A2 Is een heerlijke weg. Het is die achterlijke snelheidsbeperking die me doet huilen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat dachten jullie van die klote tunnels richting roermond? Die zijn kei lang dichtgeweest wegens werkzaamheden en nu zijn ze net 2 dagen weer geopend en zitten ze weer dicht!

Dit is echt niet te geloven. Prutsers zijn het. Na een half jaar dicht te zijn geweest functioneert er weer maar alles voor de helft.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
              Vind het niet zo erg zolang het maar NIET de A2 is richting utrecht etc en vooral de terugweg... en soortgelijke snelwegen natuurlijk
              Alleen zo'n erge als de A2 nog niet tegengekomen
              Nou heb er een keer 3 uur over gedaan om van Tilburg naar Gorinchem te reizen....zoveel file dat er stond!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Nou heb er een keer 3 uur over gedaan om van Tilburg naar Gorinchem te reizen....zoveel file dat er stond!

Nou daar hoef je je binnenkort niet meer druk over te maken.
                Met de kilometer heffing zijn straks alle file's opgelost
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

welja, laatste tijd best veel in Gorinchem gewerkt maar is allemaal best goed gegaan, lucky me.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    welja, laatste tijd best veel in Gorinchem gewerkt maar is allemaal best goed gegaan, lucky me.
                    Is ook al lang geleden hoor. Tegenwoordig werk ik gewoon in Tilburg. Maar ik heb ook in het verleden veel over de A2 en de A10 moeten rijden. In een woord...verschrikkelijk!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

ik ga vaak als alternatief over a50 naar eindhoven. is stuk om, maar nu ze bij den bosch aan A2 werken is het aso.
                      heb een keer 4 uur en kwartier erover gedaan om in den bosch te komen. door ongeluk bij die reichswegarbeiten.
                      ik rij minimaal 400km per dag, dus weet wel ongeveer waar het sucks rijden is.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X