Wii ombouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wii ombouwen?

Heb van de goedheilig man, behalve een dikkere pens, ook een Wii gekregen. nu wil ik hem laten ombouwen zodat ik ook gekopieerde spellen kan spelen.
    Twee vraagjes hierover:

1.) kent iemand adresje in de buurt van den bosch hiervoor?

2.) werkt dit of is dit gewoon spam : Nintendowiiombouwen.nl - Wii thuis ombouwen in slechts 30 minuten voor maar 9,95 euro!
    You can not become LEGenDArY without Legday

Hmm, zou het niet weten!

Je moet gewoon even een paar sites op google checken en dan even bellen. Misschiens staan er ook wel van die mensen op marktplaats, not sure. Succes

Comment

De kerel waar ik laat modden doet het voor 100eur dus die 9.95 klopt niet.

Wii kan je hardware matik laten ombouwen en ook software matig, dit laatste is niet al te denderend.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by lukiha View Post
        Hmm, zou het niet weten!
        Hahah bedankt voor je reply

Originally posted by Been View Post
        De kerel waar ik laat modden doet het voor 100eur dus die 9.95 klopt niet.

Wii kan je hardware matik laten ombouwen en ook software matig, dit laatste is niet al te denderend.
        100 euro? is dat voor een wii? dat lijkt me sterk. Wii kost tegenwoordig 100 euro
        weet jij wat het verschil is tussen hardware en softwarematig?
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

2.) werkt dit of is dit gewoon spam : Nintendowiiombouwen.nl - Wii thuis ombouwen in slechts 30 minuten voor maar 9,95 euro![/quote]

Met dit soort aanbiedingen moet je oppassen. Ik heb in het verleden ook van dit soort dingen geprobeerd en dan met name voor mobiele telefoons. Je kon middels 3,95 met een code je sim-lock eraf halen. Je raad het al, geld weg en geen code. tot 3x toe geprobeerd maar helaas. pure oplichterij!

Natuurlijk is niet alles slecht van het net maar ik zou het door iemand laten doen dan heb je misschien nog kans dat bij een verkeerde installatie je verhaal kunt halen.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Hahah bedankt voor je reply

weet jij wat het verschil is tussen hardware en softwarematig?
            Bij hardware matige ombouw wordt er een chip vervangen/bijgeplaats/verwijderd om zo beveiligingen te omzeilen. Deze chips kosten vaak niet veel geld, maar er moet gesoldeerd worden.

Bij software matige ombouw (valt eigenlijk niet van ombouw te spreken maargoed) wordt het besturingssysteem van een console voor de gek gehouden om zo beveilegingen te omzeilen.

Doordat er arbeid in zit bij hardware ombouw is dit vaak de duurste oplossing. Maar meestal wel de beste/meest betrouwbare.

Comment

wij hebben onze wii ook laten ombouwen ( als je wilt kan ik dadelijk ff vragen waar we dat precies hebben laten doen) dit is door middel van een modchip ( een chip die ze erin zetten)

maar via die software zou ik het sowieso niet doen, en kan ook niet echt geloven dat software matig ombouwen echt gaat helpen...
              je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

heb hier ook een wii staan, kan je dan wel gewoon online alles spelen?
                Calisthenics / Street workout

Comment

Als je de goed firmware erop blijft zeteen is er niks aan de hand anders wacht er een lekkere ban op je.

Heb ik iig met mijn Xbox gehad na 2.5 jaar ilegale spelletjes te doen
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                    Bij hardware matige ombouw wordt er een chip vervangen/bijgeplaats/verwijderd om zo beveiligingen te omzeilen. Deze chips kosten vaak niet veel geld, maar er moet gesoldeerd worden.

Bij software matige ombouw (valt eigenlijk niet van ombouw te spreken maargoed) wordt het besturingssysteem van een console voor de gek gehouden om zo beveilegingen te omzeilen.

Doordat er arbeid in zit bij hardware ombouw is dit vaak de duurste oplossing. Maar meestal wel de beste/meest betrouwbare.
                    Who's the Chef

Comment

Hee man,

toevallig ken ik iemand in Veghel die het kan. Als je nog steeds interesse hebt. Laat het me even weten. Veghel - DB is no wel te overwegen toch?

Met vriendelijke groeten,

Tom
                      DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Originally posted by Been View Post
                        Als je die post nou eens zou onderbouwen......

Comment

Oke , je hebt gelijk. Nou van wat ik me nog kan herinneren wat hij me vertelde: Hij had het over Xbox,PS3 en Wii ombouwen(Hardware). Dit door middel van het aanpassen/vervangen van een dergelijke chip in je console. Ook kreeg je FirmWare updates van hem te goed. (Als ze er eentje uitbrengen voor je console, kan je hem naar hem toe brengen en zal hij de update " Updaten " )

Omdat dit alles is wat ik er nog van wist, wilde ik even weten of hij nog interesse had. Zo ja zou ik het voor hem gaan uitzoeken. Daarom dus weinig informatie

Als je die post nou eens zou onderbouwen......
                          Nu wel tevreden?

Comment

Originally posted by Zwaans View Post

Oke , je hebt gelijk. Nou van wat ik me nog kan herinneren wat hij me vertelde: Hij had het over Xbox,PS3 en Wii ombouwen(Hardware). Dit door middel van het aanpassen/vervangen van een dergelijke chip in je console. Ook kreeg je FirmWare updates van hem te goed. (Als ze er eentje uitbrengen voor je console, kan je hem naar hem toe brengen en zal hij de update " Updaten " )

Omdat dit alles is wat ik er nog van wist, wilde ik even weten of hij nog interesse had. Zo ja zou ik het voor hem gaan uitzoeken. Daarom dus weinig informatie

Nu wel tevreden?
                            Als je goed kijkt dan zie je dat ik niet jou heb gequote. Mijn post was dus ook niet aan jou gericht

Comment

Als je goed kijkt dan zie je dat ik niet jou heb gequote. Mijn post was dus ook niet aan jou gericht
                              meehhh ik dacht dat je te lui was om die emoticon te zoeken My bad, Excuse et moi!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X