Wii ombouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@zwaans: wat vraagt hij voor ombouwen wii?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
      Als je die post nou eens zou onderbouwen......
      Waarom zou hij moeten onderbouwen dat hij het met je eens is?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Bilo View Post
        Heb van de goedheilig man, behalve een dikkere pens, ook een Wii gekregen. nu wil ik hem laten ombouwen zodat ik ook gekopieerde spellen kan spelen.
        Twee vraagjes hierover:

1.) kent iemand adresje in de buurt van den bosch hiervoor?

2.) werkt dit of is dit gewoon spam : Nintendowiiombouwen.nl - Wii thuis ombouwen in slechts 30 minuten voor maar 9,95 euro!
        Waarom ombouwen? gaat ten koste van je garantie.. mijn zusje heeft ook een WII gekregen met firmware 4.2e de laaste

En die heb ik weten te softmodden (ombouwen zonder je wii te openemen)
        Ze kan nu alle games spelen door ze gewoon via usb of gekopieerde cd optestarten

Let op vanaf firmware 4.1e of hoger (als je die standaard krijgt) heeft nintendo de lens van zijn lezer vervangen deze heet D3-2

Eenige manier hoe je erachter kan komen dat je een D3-2 lens hebt is door je WII te openem maar dan vervalt je gerantie

LET OP!!
        WII's met D3-2 lens zijn nog niet hardware omtebouwen er zijn nog geen chips die dit ondersteunen

Laat mij weten welke firmware je hebt mischien kan ik je helpen
        Firmware check je door naar je wii icoontje te gaan helemaal links beneden vervolgens naar instellingen en dan zie je het aan de rechterkant boven

Voordeel van je WII te softmodden:
        Hoeft niet opengemaakt te worden. je behoud 100% je garantie je kunt gewoon online spelen (wordt niet gebanned)
        En na afloop als je je wii wilt verkopen kun je het gewoon ongedaan maken

Comment

Erg interessant Sakura.
          Ik kom hier op terug bij je

dank je
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

recent bij iem. gevraagd die het deed. hij deed alleen hardwarematig, maar hij vertelde er bij dat de nieuwste alleen via softmod gaan. dus zoals het er (met mijn serienr., want dat is belangrijk) naar uit ziet, gaat het niet 100% op. kosten hardwarematig: 70 eurie
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              @zwaans: wat vraagt hij voor ombouwen wii?
              Hmm spreek hem waarschijnlijk pas weer van het weekend. Nog steeds interesse na het verhaal van Killer en Bruce?

Dan vraag ik het even voor je na.
              DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X