Het grote vechtsport topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    wat hij ook is, hij is en blijft een beest van een vent

Hij is inderdaad wel groot

Zelfde als Semmy schilt en die hong mon choi, die vent is 2.18 m dacht ik.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Revius View Post
      dat is net als de discussie die vaak gevoerd wordt, of sem schilt een goede vechter is of niet. Zo lang je wint kan je zeggen van wel, maar op techniek beoordeeld, nee.
      Oke beetje raar bob sapp met semmy schilt te vergelijken, bob sapp is de grootste aansteller die ooit in het K-1 heeft gevochte en semmy schild ze wedstrijden zien er misschien niet mooi uit maar zijn techniek is zeer goed hoor..

Comment

Originally posted by jarnie View Post
        Oke beetje raar bob sapp met semmy schilt te vergelijken, bob sapp is de grootste aansteller die ooit in het K-1 heeft gevochte en semmy schild ze wedstrijden zien er misschien niet mooi uit maar zijn techniek is zeer goed hoor..
        Vechtstijl dan, ziet er niet uit vergeleken met een Ernesto Hoost, Peter Aerts, Badr Hari etc.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Vechtstijl dan, ziet er niet uit vergeleken met een Ernesto Hoost, Peter Aerts, Badr Hari etc.
          ja daar heb je gelijk in het ziet er niet mooi uit, Melvin Manhoef mag ook wel op het lijstje met mooie wedstrijden in zowel MMA als K-1

Comment

YouTube - Fedor Emelianenko vs. Ricardo Arona (1 of 2)
            YouTube - Fedor Emelianenko vs. Ricardo Arona (2 of 2)

Was een goeie partij. Ging gelijk op, maar ik ben fan van Fedor dus terechte winnaar:P

Comment

13 maart:

YouTube - Manny Pacquiao vs Floyd Mayweather Teaser!!
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Hij is inderdaad wel groot

Zelfde als Semmy schilt en die hong mon choi, die vent is 2.18 m dacht ik.
                Originally posted by jarnie View Post
                Dat wou ik ook maar zeggen ja. Schilt vecht voor de overwinning, net als Fedor. Technisch niets op aan te merken, maar voor echt vuurwerk moet je er niet zijn.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij zijn die zware knock-out niet goed voor je hersens

YouTube - MMA knockout compilation

YouTube - MMA Knockouts

YouTube - Best Fight Ever

Comment

YouTube - The best fighter in the world

Comment

mooie topic man, fedor is sinds een aantal dagen al mijn avatertje :P

Comment

YouTube - Fedor TKO Brett Video - Instant Replay

Comment

Melvin manhoef/remy bonjasky/badr hari/alistair overeem zijn mijn favorieten. Die bas is een fucking beest hahahah.. khad hem nooit gezien maar wel lachen om naar te kijken.

Dit is een prachtig gevecht:
                          YouTube - Cyborg vs Manhoef

http://www.youtube.com/watch?v=y_YBRX2ttdw

Kijk op 2.18.. wat een combinatie xD.

Ik vind Remy zo gaaf omdat hij altijd zoveel respect heeft voor zijn tegenstander en krijgt nooit respect terug.. en natuurlijk zijn vliegende knie .

Comment

Manhoef is een goeie vechter. Jammer dat het een kwal eerste klasse is.

Dat vind ik nou zo mooi van Fedor en Semmy, die zijn zo ontzettend relaxed, niet van die praatjes.

Comment

YouTube - Pudzian vs Najman - Mariusz Pudzian Pudzianowski - Marcin El Testosteron Najman 11.12.2009

Sterkste Man van de wereld Pudzianowsky ging even los in zijn MMA debut wedstrijd gister avond :P Moet aardig wat stootkracht hebben als een official met zijn vol gewicht aan je arm moet gaan hangen zodat je niet meer kan meppen
                              Last edited by Falstyr; 12-12-2009, 11:34.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                YouTube - Pudzian vs Najman - Mariusz Pudzian Pudzianowski - Marcin El Testosteron Najman 11.12.2009

Sterkste Man van de wereld Pudzianowsky ging even los in zijn MMA debut wedstrijd gister avond :P Moet aardig wat stootkracht hebben als een official met zijn vol gewicht aan je arm moet gaan hangen zodat je niet meer kan meppen
                                Ik zag vorige week een training van die kerel en ik dacht eigenlijk dat het niks zou worden

Tering groot die vent....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X