Weekje niet sporten. Is gewoon een open wond, door door te trainen krijgt die de kans niet om te helen.
Tattoo's
Collapse
X
-
Originally posted by bam41 View PostMijn ouders gaven zeker geen toestemming.. het meeste wat ik heb is zelf gemaakt de rug en boven armen niet
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostIk wil de volgende woorden op mijn borst laten tatoeëren: "Onvrijwillig celibaat", en verder wil ik allemaal ogen en takken op mijn rug laten aanbrengen door een HIV debiel met naald
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk heb er eigenlijk nooit echt serieus over nagedacht omdat het gewoon niet mogelijk is met mijn werk heb ik me er een beetje bij neergelegd.
Ben ooit eens op internet een heel indrukwekkende tattoo tegen gekomen.
Heb hem toevallig nog ergens in mijn documenten kunnen vinden.
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Comment
-
Bwa ik vind zo grote tatoes nog wel show om te zien maar niet om zelf te hebben.
Zelf ook nog nooit echt aan tatoes ged8, miss later als ik echt iets speciaal meemaak ofzoEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Pf, ja ik denk dat ik er ook geen neem, hoewel ik ze wel altijd mooi vind bij anderen :-)
De 2de is bijvoorbeeld heel mooi om te laten zien dat je fan van ze bent, maar goed dan koop ik wel een keer een signature gitaar van ze :-)
Edit:
Links doen het niet:
http://opiumofthepeople.net/ootp/img/tattoos/7/12.jpg"]http://opiumofthepeople.net/ootp/img/tattoos/7/12.jpg"]http://opiumofthepeople.net/ootp/img/tattoos/7/12.jpg
http://viewmorepics.myspace.com/inde...mageID=8744257
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post@ audioslave.. die is nog lamer dan die kerel met zijn rug vol.. koop aub een gitaar van ze dat wil je toch niet op je rug hebben
1ste tattoo is een omgekeerd kruis (goh) op de rug van Mick Thomson, gitarist van SlipKnot.
2de tattoo is de flag van Lamb of God bij iemand die ik niet ken :-)
Maar goed, zo'n gitaar is natuurlijk ook leuker
Comment
-
De tribal waar ik aan dacht moet mooi in cirkelvorm rond men schouder gaan om deze te accentueren. Nu las ik dat tattoo's in het algemeen je spieren minder zichtbaar maken, maar geld dit in jullie ogen ook voor degene die ik wil?
ik heb een mooi voorbeeldje van wat ik bedoel gevonden:
Uploaded with ImageShack.us
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment