Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had zelf ooit een wietkamer.
200 planten, elke 8 weken een oogst van 3 kilo.
15.000 gulden opbrengst toendertijd.
Moest alleen stroom terugdraaien, aangezien er met 6x600 watt gedraaid werd.
Wat is eigenlijk de straf als je word ontdekt met veel wietplantjes?
Nou niet lang, mijn vorige buurman is gepakt met ong. 250 planten die hij een paar jaar lang had. De politie deed een inval nam hem mee en een paar weken later liep ie gewoon weer rond hij moest alleen zo'n 9000 euro aan het nuon terugbetalen.
Max 4 jaar of 67000 eurie.
Dan doe je natuurlijk het geld, want kan je daarna weer wiet verkopen haha.
Volgens mij voor de echte grote wietkwekers is 67.000 niet heel erg indrukkend voor 4 jaar.
Max 4 jaar of 67000 eurie.
Dan doe je natuurlijk het geld, want kan je daarna weer wiet verkopen haha.
Volgens mij voor de echte grote wietkwekers is 67.000 niet heel erg indrukkend voor 4 jaar.
Volgens mij staat er en/of, maarjah voor sommigen zal een strafblad niet zo heel veel uitmaken maar als je nog van plan bent om te studeren lijkt me het slimmer om toch maar geen cannabis te gaan kweken. Overigens ken ik ook wat collega's die wel eens iets gekweekt hebben, die moesten alleen maar een boete betalen, vonden ze geen probleem want de opbrengst was al vele malen groter dan de boete zelf.
Nee een opstapeling van veel en veel meer voorbeelden niet alleen die op internet staan maar ook wat ik zelf heb meegemaakt en gehoord. Maar dit voorbeeld bevestigd het weer..
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment