Geloof jij in een ban voor mindgamert?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geloof jij in een ban voor mindgamert?

Ik wel!

nee hoezo?

Comment

Nee, ik geloof wel dat er minder gezwets van hem moet komen. Dit topic draagt daar niet positief aan bij.
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Nee, ik geloof wel dat er minder gezwets van hem moet komen. Dit topic draagt daar niet positief aan bij.
        Eens. Hij overtreedt tog geen regels, janiek?

Comment

Ik vindt hem schijt irritant

Comment

ik geloof dat mindgamer goede hulp nodig heeft en dat hij die hulp hier niet kan vinden en dus moet stoppen met boardvervuiling.

Comment

Ik persoonlijk houd er niet van om mensen te bannen dus hem ook niet, maar een waarschuwing zijn kant op zal natuurlijk wel kunnen helpen.
              Vind vooral zijn laatste topic veel te diepgaand en heeft ook niet veel met dit forum te maken.
              Beste voor hem is om een koffieshop binnen te stappen, een joint te roken en met een aantal daar te gaan filosoferen, maar laat hem ons aub met rust laten.

Comment

Och om hem nu gelijk te bannen, vind ik wel erg ver gaan.... Ja hij heeft soms rare en bizarre vragen, en vreemde onderwerpen.. Maar je bent niet verplicht om dat te lezen... Af en toe heeft hij n tik op zn vingers nodig.. Maar bannen nee, ook hij is n sportman (hoop ik)

Comment

Ik verdenk mindgamer wel van herseninhoud. Ben je een beetje slim Mindgamer?

Comment

Denken jullie er echt zo over? Dit is duidelijk geen DBB, en ik zou me snel gaan aanpassen. Een waarschuwing is niet nodig, dit topic zegt al genoeg.

Comment

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er iets niet helemaal in de haak is, is mindgamer hoogbegaafd?

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                        Denken jullie er echt zo over? Dit is duidelijk geen DBB, en ik zou me snel gaan aanpassen. Een waarschuwing is niet nodig, dit topic zegt al genoeg.
                        Trek je er niks van aan. Hun hoeven jouw topics niet te lezen .

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Och om hem nu gelijk te bannen, vind ik wel erg ver gaan.... Ja hij heeft soms rare en bizarre vragen, en vreemde onderwerpen.. Maar je bent niet verplicht om dat te lezen... Af en toe heeft hij n tik op zn vingers nodig.. Maar bannen nee, ook hij is n sportman (hoop ik)
                          Vandaag nog gewichten getild/getrokken en een HIIT sessie gedaan op de crosstrainer. Ja, ik hou van sporten en ik doe het ook, dus ik mag mezelf wel een sportman noemen.

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                            Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er iets niet helemaal in de haak is, is mindgamer hoogbegaafd?
                            Nope, zover ik weet gewoon een normaal IQ. Hou alsjeblieft op met dat ironische gedoe

Comment

Je weet het nooit, hoogbegaafde mensen weten zich soms ook geen houding aan te passen! En je komt me niet over als een domme os

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X