Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - Ronnie Coleman - Jay Cutler

Zulke leuke filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=8W8zqxL3g2E&feature=fvw
    Last edited by gameface; 17-05-2010, 01:03.

Comment

• YouTube - Tom Platz and Paul Demayo - Awesome legs !!!
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• YouTube - Konstantin Konstantinovs Tribute
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• How to Be Confident - wikiHow

How to Act Around Girls - wikiHow

If you feel "sexually aroused," hide it but not in too obvious of a manner. If it's too obvious you get aroused around them they will get creeped out.

Ik leer bij.

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post

prachtig

Comment

• Vraagje: Is http://forum.bodynet.nl/members/curiosio.html echt dood?

Comment

• Comment

• YouTube - Lalala Kitty

Comment

• Roel, wtf doe jij allemaal op youtube dat je dit soort filmpjes vind?

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      nee''.,,,...'''
                      Groeten

Comment

• @ gameface: veel leuke filmpjes vind ik via dit kanaal YouTube - Kanaal van RayWilliamJohnson

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          Dat niet, maar hij heeft wel een ongeluk gehad. Hier de ondertiteling.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Curiosio View Post
                            Nou lees ik allang niet alles meer maar helaas dit wel.

Zit geen verhaal achter, ben gestopt omdat ik er geen plezier meer in had en helaas nog steeds niet heb. Is nu anderhalf jaar geleden.

Bedankt voor de belangstelling!

Greets...
                            Originally posted by Curiosio View Post
                            Was het inderdaad gewoon zat en gainde ook niet meer.
                            Had ook niet de behoefte om te kijken of het met een paar gram test ipv zoals de laatste keer 500mg wel zou gebeuren.
                            Verder was ik de dip(jes) na een kuur zat (waar ik blijkbaar als één van de weinigen last van had )

Ook het trainen opzich kan me niet meer motiveren. Heb een tijdje weer wat kick-boksen gedaan en doe dat nu af en toe nog.
                            Ben mede hierdoor op mijn benen de meeste massa kwijt.

Wat Brear zegt zou heel goed kunnen dus wie weet over een jaar of wat weer knallen..

Greets...
                            Wat meer info. Hij is dus al gestopt met trainen in 2004.

Comment

• Weetje hoe lang ik met dat af heb gevraagd xD.
                              Dacht altijd dat hij dood was ofzo.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Even ter Archievatie. Over 2 jaar zullen mensen terug kijken in oude topics en dit zien. (L)
                                You can be part of my meal tonight.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X