Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - gringo - talk to the hand
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
      Vooral dat die kinderen blijven wuiven en dat er zo'n soort van kgb-man die duif komt wegwerken Heb het al 10 keer gezien, blijft grappig :P
      idd geweldig filmpje
      Calisthenics / Street workout

Comment

• Was vandaag aant cardio'en. Zie ik een groep vrouwen voor mij. Gaan 3 min op een fiets zitten fietsen nog lager dan laag. Na 3 min stappen ze af gaan ze buikspier oefeningen doen voor een half minuutje en daarna rondje lopen om weer op de fiets terug te gaan zitten voor 10 min. Hierna gingen we de deur uit???

Logica ontbreekt mij
        You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
          Was vandaag aant cardio'en. Zie ik een groep vrouwen voor mij. Gaan 3 min op een fiets zitten fietsen nog lager dan laag. Na 3 min stappen ze af gaan ze buikspier oefeningen doen voor een half minuutje en daarna rondje lopen om weer op de fiets terug te gaan zitten voor 10 min. Hierna gingen we de deur uit???

Logica ontbreekt mij
          Dat zijn nou die irritante ontwetende biches waar ik me aan erger. Overal en nergens mee bezig zijn terwijl ze de gym vullen met vies stinkende goedkope wehkamp parfum.

Die wijven hebben geen logica!

Comment

Was vandaag aant cardio'en. Zie ik een groep vrouwen voor mij. Gaan 3 min op een fiets zitten fietsen nog lager dan laag. Na 3 min stappen ze af gaan ze buikspier oefeningen doen voor een half minuutje en daarna rondje lopen om weer op de fiets terug te gaan zitten voor 10 min. Hierna gingen we de deur uit???

Logica ontbreekt mij
            Dat komt omdat je op een kut sportschool triant
            Week of 6 geleden was ik op zaterdag daar aan het trainen met mijn pa.
            Komt er een stelletje langslopen, ze hadden net een workout achter de rug. Waarschijnlijk zumba oid...Die chick was een stuk cake aan het verorberen en die gozer een koek.

Snap daar de logica ook niet zo van.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Dat komt omdat je op een kut sportschool triant
              Week of 6 geleden was ik op zaterdag daar aan het trainen met mijn pa.
              Komt er een stelletje langslopen, ze hadden net een workout achter de rug. Waarschijnlijk zumba oid...Die chick was een stuk cake aan het verorberen en die gozer een koek.

Snap daar de logica ook niet zo van.
              Lol, stuk cake.. Te triest voor woorden :')

Comment

• Zelfs mijn sportschool is niet zo slecht..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                  Zelfs mijn sportschool is niet zo slecht..
                  Jou sportschool staat toch tegenover de Macdonald?
                  Wanneer ging je nou naar Kneets?

Ik zit zelf nog vast aan een jaarcontract.

Comment

Jou sportschool staat toch tegenover de Macdonald?
                    Wanneer ging je nou naar Kneets?

Ik zit zelf nog vast aan een jaarcontract.
                    Zodra ik een auto heb.. en dan nog is het niet zeker want heb gehoord dat er een goede gym in loosduinen komt.. ook erg dichtbij voor mij.

Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden.

Comment

• kleine vraag aan de hagenezen hoe is de sportschool simson/kdo want ik zag dat daar olympisch gewicht wordt geheft maar ook een fitness gym is, want ik wil volgend jaar de olympische lifts leren dus dan is daar de place to be. Maar wellicht kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan door daar ook te gaan krachttrainen maar weet iemand of het een goede sportschool is?

gr janjaap

Comment

Zodra ik een auto heb.. en dan nog is het niet zeker want heb gehoord dat er een goede gym in loosduinen komt.. ook erg dichtbij voor mij.

Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden.
                        Enig idee hoe die nieuwe gym heet, Loosduinen is ook niet zo ver voor mij. Kneets is verder weg.

Originally posted by janjaap2 View Post
                        kleine vraag aan de hagenezen hoe is de sportschool simson/kdo want ik zag dat daar olympisch gewicht wordt geheft maar ook een fitness gym is, want ik wil volgend jaar de olympische lifts leren dus dan is daar de place to be. Maar wellicht kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan door daar ook te gaan krachttrainen maar weet iemand of het een goede sportschool is?

gr janjaap
                        Sorry man, geen ervaring met die gym. Ken die gym trouwens ook niet.

Misschien weten Gameface of Ashley het. Dat zijn de enigste twee mensen waarvan ik weet dat ze uit Den Haag komen.

Comment

• Nee ik weet het verder ook niet... ik heb het gehoord van iemand die bij mijn gym traint.
                          Waar woon jij dan?

@jaapjan.. ik het het ook niet.

Comment

Nee ik weet het verder ook niet... ik heb het gehoord van iemand die bij mijn gym traint.
                            Waar woon jij dan?

@jaapjan.. ik het het ook niet.
                            Bij de Leyweg

Comment

• Ik kwam deze ff tegen.. wel lachen om te zien

12-10 Mister Universe - Jensen! - RTL.NL

Comment

• hierin zit de as van .... Ik wist dat hij zoiets ging zeggen
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X