Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik zal je vertellen, mijn pa heeft altijd wiet verbouwd voor hem zelf en de wijkagent hier komt gezellig een kopje koffie drinken tussen de wiet plantjes en zegt hij zozo die knapen groeien hard. Nu kan het idd niet meer, want een tijdje trug heeft de wning bouw er voor gezogd dat mijn pa zijn platjes moest afstaan, ze zijn dus idd niet meer zo makkelijk als 5 jaar trug. maar hier in Beilen of in de stad steek ik altijd nog wel 1 op zo op straat, alleen ben ik er nu zo'n beetje mee gestopt. 4 weken trug nog midden in de stad op vrijdag avond in groningen.

Maar blijkbaar kan hier in dente meer dan in het zuiden.
    En ik lieg dit niet.

Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 12:55.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
      Nou ik zal je vertellen, mijn pa heeft altijd wiet verbouwd voor hem zelf en de wijkagent hier komt gezellig een kopje koffie drinken tussen de wiet plantjes en zegt hij zozo die knapen groeien hard. Nu kan het idd niet meer, want een tijdje trug heeft de wning bouw er voor gezogd dat mijn pa zijn platjes moest afstaan, ze zijn dus idd niet meer zo makkelijk als 5 jaar trug. maar hier in Beilen of in de stad steek ik altijd nog wel 1 op zo op straat, alleen ben ik er nu zo'n beetje mee gestopt. 4 weken trug no midden in de stad op vrijdag avond in groningen.
      Zal als ik jou was maar wat minder informatie over jezelf hier op een openbaar forum zetten bro.
      Je plaatst dan ook nog ff een enorme scherpe foto van jezelf, video's waarin je te zien bent, je praat dan over stevig AS gebruik, wiet kweken, waar je woont, etc.
      Niet verstandig kerel, nou niet raar op staan te kijken als toevallig een agentje uit Beilen meekijkt en dit als een interessante eerste zaak voor hem ziet.

Comment

Ben ik totaal niet bang voor, ze hebben niets waar ik voor gepakt kan worden,
        Teminste nu niet en nooit niet. Kom op ik ga geen dingen posten die ik hier nog heb liggen.
        Tjah kan er niets aan doen dat mijn fam een beetje zo is. We zijn aardig vrijgevig en crimineel, erg bekent in het noorden, iedereen weet er namelijk al lang van af en de politie ook, maar die laten mijn pa zijn gang gaan zolang anderen er geen last van hebben. Schijnt dat ze een beetje trug houdend zijn wat mijn achternaam betreft. Broer van mij pa zat namelijk in de onderwereld. Helaas leeft hij niet meer.
        Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 13:03.

Comment

Whaha, ik wil net zoals Luppy zijn

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Helemaal fout!!!!

Moet jij maar eens een blow op straat opsteken, kijken wat er gebeurd als de politie je ziet.
            Dat overkwam mij jaren geleden, ik kreeg toch mooi een bekeuring van 50 eurootjes.
            Het mag dus niet, enkel en alleen maar thuis of in een coffee-shop.
            En wat dacht je van AS.
            Ga jij maar eventjes een shotje in je reet voor het politiebureau zetten, kijken of het legaal is.
            Je wordt per direct afgevoerd en berecht.
            Pfffff, wat zijn we toch weer naief he.
            Oooooohw ik dacht dat je daar kon vragen of je het wel op de goede plaats zet...En info kon krijgen over spuiten en naalden.. En voor plaatsen waar je as kan halen...

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
              Whaha, ik wil net zoals Luppy zijn
              Geloof me dat wil jij echt niet, bepaalde mensen ontlopen iedereen met mijn achternaam en je word altijd met de nek aangekeken, ook word er veel achter je rug om over je geroddeld, maar als ze je eenmaal zien lopenze wel snel weg met hun staart tussen hn benen, maar goed. Mensen worden gewoon behoud om niet met on om te gaan. Maar gelukkig niet iedereen want we hebben gelukig wel vorenden genoeg.

Comment

een tijdje trug heeft de wning bouw er voor gezogd dat mijn pa zijn platjes moest afstaan
                Normaal zorgt de GGD daarvoor.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Oooooohw ik dacht dat je daar kon vragen of je het wel op de goede plaats zet...En info kon krijgen over spuiten en naalden.. En voor plaatsen waar je as kan halen...
                  Ik had laatst een pistool op het bureau gehaald, kan makkelijk!
                  Groeten

Comment

Originally posted by littlemofo View Post
                    ... Dat mijn pa zijn platjes moest afstaan...
                    muhaha lol

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Normaal zorgt de GGD daarvoor.
                      Hier dus de woning bouw, ze waren hier achter aan het verbouwen, evenlate zagmijn zus hun met foto's bezig richting onze planten evenlater kwamen polities uit een andere stad (assen) de wiet weg halen, ze vroegen ook nog of mjn pa ze uit de grond wou trekken maar hij zij daar begin ik niet aan. Even later 10 uur taakstraf en verder niets gehad. 10 plantjes in totaal, ze waren ook bijna oogst klaar. Maar goed even later heeft de woningbouw zelf ook moeten dokken, alleen op een andere manier.

Comment

Originally posted by dgt1971 View Post
                        muhaha lol
                        Altijd handig om platjes van een ander te hebben.

Comment

Maar goed even later heeft de woningbouw zelf ook moeten dokken, alleen op een andere manier.
                          sow kregen ze klappuh?!
                          Groeten

Comment

God ik snap hem platjes

Comment

God ik snap hem platjes
                              Ging het balletje rollen?
                              Nu pas?

Comment

Mijn anekdote over bodynetprivacy.

Ik heb dit weekend mijn stiefvader op z'n oog geklopt (wenkbrauw moest genaaid worden) en die is nu natuurlijk nogal kwaad.
                                Hij zit nu al mijn bodynetberichten uit te spitten op zoek naar aanwijzingen om aan te tonen dat ik eigenlijk een gevaarlijke psychopaat ben ...

In zijn zoektocht stuitte hij op deze afbeelding die ik hier ooit eens geplaatst heb:

Hij weet niet wat bukkake is en leidt uit deze afbeelding af dat ik eigenlijk al op voorhand zijn oog wou uitmeppen. Dit heeft hij aan mijn moeder laten zien die de betekenis gelukkig ook niet snapt en hiermee word ik nu geconfronteerd.

Moraal van het verhaal. Sla niet op je stiefvader, let op je privacy of wees in ieder geval voorzichtig met wat je post.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X