Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk uit malloot, een kokosnoot, ja die komt nog wel bekend voor.

Raar trouwens, het zijn allemaal vage herinneringen, uit mezelf weet ik er echt niks meer vanaf maar nu die programma's gepost zijn komen de herinneringen weer naar boven.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Ik was vroeger helemaal van de X-men, Transformers en Spiderman.
      Yes Yes Linda.. das 't echte materiaal.

What about deze?

YouTube - De Snorkels

YouTube - Teddy Ruxpin - Dutch theme song

YouTube - De Familie Sanders is Anders

YouTube - Sindbad

YouTube - Bouli

En het neusje van de zalm:

YouTube - Biker Mice From Mars Intro HD

Van dit filmpje kan ik me er een paar nog heel vaag herinneren... maar ik was wel erg jong toen denk ik. Maar denk wel dat deze een belletje doet rinkelen bij de wat oudere mensen (25+).

http://www.youtube.com/watch?v=kxamn...eature=related
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Bikermice from Mars waren cool! Teddy Ruxpin keek ik ook altijd. Bouli vond ik verschrikkelijk. Van de Snorkels vond ik alleen Okkie en Toeter leuk.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• YouTube - Mighty Mouse Here I Come To Save The Day Remake

ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik voel me echt zo oud. Keek vroeger naar He-man, Thundercats, Dungeonmaster, Bouli, Barba Pappa, Snorkels en veel Looney Tunes en Simpsons.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Ik voel me echt zo oud. Keek vroeger naar He-man, Thundercats, Dungeonmaster, Bouli, Barba Pappa, Snorkels en veel Looney Tunes en Simpsons.
              hier nog 1
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by sch00m View Post

Van dit filmpje kan ik me er een paar nog heel vaag herinneren... maar ik was wel erg jong toen denk ik. Maar denk wel dat deze een belletje doet rinkelen bij de wat oudere mensen (25+).

YouTube - 80's Cartoons Intro Overload!
                Damn, ik kan me er inderdaad veel series uit herinneren... (30+, verklaart een hoop)

YouTube - De Bluffers (NL)

Verder geen politieke boodschap in de bluffers hoor!

Ok en een quiz om af te sluiten... Hoe heet de zoon van de monsters uit de freggles? (niet opzoeken op internet)

on topic. Nee, ik post hem niet
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Ik voel me echt zo oud. Keek vroeger naar He-man, Thundercats, Dungeonmaster, Bouli, Barba Pappa, Snorkels en veel Looney Tunes en Simpsons.
                  Maar de Looney Toons en Simpsons waren toch pas veel later dan Barba Pappa etc?

... Maar ik keek het allemaal.. (alleen Bouli zegt me niets) Zegt jullie seagull nog iets?

edit. Dat moet zijn Seabert... (vond ik echt een zuur kutbeest!)
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Mighty Mouse ook cool! Ik word op werk Mighty Mouse genoemd .
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• seabert was net zoals skippy en flipper een kut beest :P

Simpsons moet eigenlijk Flintstones en The Jetsons zijn.

Comment

• Seabert was zwaar de bom joh .. en dan hebben we noggggg .
                        pinqu ( die pinquin van klei )
                        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• He-man was de shit.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Pinky and the brain.
                            Waaaaaahh die waren gaaf!

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                              Waaaaaahh die waren gaaf!
                              What are we going to do today Brain?

The same thing we do every day Pinky.... Try to taaaake oooover the woooooooorld!

Comment

• The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X