ernstig broekenprobleem!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Broek op Maat laten maken. Exclusiviteit ten top
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Als ik spijkerbroeken draag, zijn dat gewoon wijde en te grote broeken. Ze kijken me in de winkel dan ook vaak raar aan waarom ik in godsnaam te grote broeken koop. Maar ja je moet toch wat. Maar ik draag eigenlijk veel vaker trainings en joggingsbroeken.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

ik vind mijn jeans bij jack&jones, vanboven iets te wijd maar daar bulk ik nog voor
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
          ik vind mijn jeans bij jack&jones, vanboven iets te wijd maar daar bulk ik nog voor
          Die passen mij dus niet meer.
          Veel te smal om de bovenbenen
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
            Geloof zelfs dat Ed van Amsterdam daar ook zijn broeken haalt, die heeft niet bepaald kleine beentjes.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Geloof zelfs dat Ed van Amsterdam daar ook zijn broeken haalt, die heeft niet bepaald kleine beentjes.
              Misschien een speciale ed van amsterdam maat dan.
              3 verschillende soorten gepast 34/34 groter hadden ze niet. Taille was iets aan de grote kant zelfs. maar de bovenbenen zaten echt te strak.
              Mind is everything.

Comment

jack&jones.. 36W 34L
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

g star elwood werkt perfect voor mij wel aan de prijzige kant maar past meestal wel
                  stats: 90 kg, 183 cm, 17%

Comment

Ben ook, zo goed als, gestopt met het dragen van spijkerbroeken. Ze zitten gewoon niet meer lekker.

Nu kan je lachen maar de gabbertijd is al lang achter de rug. Ik draag echter nog steeds australian en cavello broeken. Ik woon er bijna in. Ze zitten heerlijk.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                      jack&jones.. 36W 34L

broeken binkie 34W 36L XD

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                        ik heb hetzelfde probleem , sinds ik echt hard mijn benen train krijg ik geen broek er meer overheen
                        nu hoorde ik laatst dat ze van gstar een broek hebben die wijd zijn bij je quads en boven wat minder breed
                        En die heb ik Moest wel 5 uur lang broeken passen tot ik er 1 vond die niet als boeren lompen om mn lichaam hingen, maar toch niet te strak rond mn benen zaten. Gstar R33/01 staat erop. Maatje 38/34 en gaan
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X