Off topic topic:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En zo zie ik het ook....

Comment

Mee eens ik krijg daar vandaag voor het eerst een gesprek over met iemand, hoe ik de dingen beter aan moet pakken, e rkomt een psycholoog aan huis voor een wekelijk of 2 wekelijks gesprekje. Van hoe ik alles moet doen en alles op de goede rit te krijgen, en jah ik geef toe het aas gebruik werk ook wel een beetje mee qwa frustraties en stress en al dat gezeur van mijn kant.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
        Ik wil een ban want kan mij toch niet gedragen
        Volgens mij ga je hem krijgen je voldoet aan alle criteria

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Dat kun je zeker ja, want ik kan een hoop hebben bro maar met ziektes gaan lopen gooien alsof het de gewoonste zaak van de wereld is gaat me een beetje te ver.
        Tevens vraag je ook nog een ban aan.
        Heb enige tijd geleden 1 van de moderators een PM gestuurd.
        http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...second-83.html
        Originally posted by GeneralIx View Post
        Met dat in het achterhoofd zal ik even op de vraag in gaan.Cyclist: een lid dat een uitzonderlijk grove pm stuurde naar een moderator toen hij werd aangesproken op het bumpen van eeuwenoude welkomstopics. Dat is hoe dan ook zwaar over elke grens. Wij kunnen tegen een stootje, maar als we een normale toon aanslaan jegens een lid, en er wordt zo kafferig gereageerd is het meteen afgelopen.

Mindgamer: hij opende bergen topics op bodynet die nergens over gingen. Nu is dat an sich absoluut niet erg, en zal dit nooit de enige reden zijn tot ban. Laat dat helder zijn.
        Hij riep echter ook nogal wat ergernis op bij andere leden, het feit dat hij zo vaak off topic ging, als wel dat hij vaker van opvatting en houding wisselde dan een Kameleon in een Haribo fabriek. Dit heeft zo lang aangehouden dat zelfs wij het buiten proportie vonden (we hebben vele verzoeken gehad om die gast eindelijk een ban te geven), dat we tot actie zijn over gegaan.

Dan resteert nog DerMeister. DerMeister vond het nodig om in een discussie persoonlijke dingen aan te halen. Nu is dit op zich al irritant, zeker als ze beledigend bedoeld zijn, maar we hebben het laten gaan. Zelfs geen edit gepleegd. Zoals ik al zei, ik kan best tegen een stootje.
        Toen echter duidelijk werd dat DerMeister de discussie hoe dan ook niet kon winnen heeft hij de handdoek in de ring gegooid: hij heeft Pinada een zeer laatdunkende pm gestuurd met het verzoek tot een ban.
        Houd dus goed voor ogen dat wij hier alleen faciliteerden: hij heeft er expliciet om gevraagd. Had hij dit niet gedaan, hadden wij niks gedaan.
        http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...n-naam-27.html
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

@OH
          De criteria worden bepaald door het MT. Niemand meer, niemand minder.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol...... i knew it

dacht dat dat de criteria waren, omdat deze door leden cq lid van MT is gegeven.

Graag wat duidelijkheid over de criteria, dan weet iedereen waar men aan toe is.
            We like it

Comment

Dat is geen valkuil waar ik me in ga storten OH.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik had daar a een terechte pm van gen van gehad, eenwaarschuwing,dus wees maar niet bang, het was een laatste waarschuwing.
                En ik geef hem grood gelijk iig, je moet ook niet spotten met ziektes, maaroged of ik het meen is een 2e.

Comment

Lmfo, was niet persoonlijk bedoelt oid.......trek je dus niks aan van wat ik heb gedaan. Wist dat mijn handelen niet zou leiden tot jou ban oid.

Mine point:

Inconsequente, ban beleid.......voor zover je van beleid mag spreken want niemand weet hoe en wat, behalve MT- ers.
                  We like it

Comment

Jij weet niet of het consequent is of niet OH.

sigpic

Comment

Heerlijk hij gaat erop in

Soms is het beter van niet.

Ben boerenkoolstamppot met worstje aan het eten, super lekkah
                      Last edited by onderhandelen; 05-02-2010, 16:04.
                      We like it

Comment

Ik ha straks iets soort gelijks eten, of iig iets holland, stampot rauwe andijvie met spekkies er door, maar die pluk ik er tussen uit denk ik.

Comment

Sjoooow die spekkies zijn lekkerrrrrr

ben nu grote schaal druiven aan t eten

strakz warm eten
                          We like it

Comment

Pin, leef je nog?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Even hier verder gaan.

Originally posted by Revius View Post
                              Robin Brantz doet het trouwens ook goed, ben benieuwd of dat verder wat wordt.
                              Nee, ik denk het niet. Hij heeft bijvoorbeeld gewoon geen triceps. En dat soort zaken moet je gewoon echt hebben om überhaupt mee te kunnen doen.

Originally posted by Osterich View Post
                              Berry de Mey is naar mijn weten gewoon nog in leven bro
                              True. Maar hij is toch de enige die van de Nl mannen op het Mr O podium heeft gestaan?

Originally posted by LittleMofo View Post
                              Zelfs de mods laten he toe om op mijn gevoel in te blijven spelen daar ben ik nu dus helemaal kapot van mentaal. Heb net het hele plafond eruut gelagen
                              Ja, de mods hebben hier schuld... Zout toch op man. Niemand verplicht je hier te blijven.

sigpic

Comment

@ Ash
                                Die leeft nog, maar heeft het even bloedje druk met werk.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X