Off topic topic:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahahaha. Sick.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Was in het topic: Zou je dr doen?

edit: voor foto zie 18+
      Last edited by roelinho; 19-02-2010, 13:41.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Beter niet hier neer zetten bro. Dalijk zit ik op m'n werk weer in dit topic en ben ik zwaar de sjaak.

18+ ftw!
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          Post van mindgamer op bodyresource:

De één is ziek in zijn hoofd en maakt het innerlijke paleis bekend aan de hele wereld door zich onder te laten kalken met inkt, en de ander is ziek in zijn hoofd maar leidt een normaal leven en gaat in de late avonduren masturberend in het parkje rondfietsen (ik dus)

Nee, haar BF is mij wat aan de hoge kant. Haar gezicht ziet mij er te kinderlijk uit, en ze maakt er geen geheim van dat ze haar pathologische kant heeft geaccepteerd....

Al met al zou ik haar doen wanneer ik coke heb gesnoven in één van mijn depressieve, zelfdestructieve fases. Wel zonder condoom natuurlijk(L)

Toch een gemis hier op bodynet

Onder welke naam gaat hij daar op bodysource dan?

Comment

Originally posted by sch00m View Post
            Beter niet hier neer zetten bro. Dalijk zit ik op m'n werk weer in dit topic en ben ik zwaar de sjaak.

18+ ftw!
            Wat bedoel je met zwaar de sjaak? Mag je onder werktijd niet internetten of zo? of bang dat een filter dit opvangt.

Comment

18+ ftw!
              Waarom, krijg je dan een dikke sjaak.....

Comment

Ik mag wel internetten. Maar kan het niet gebruiken als ik ineens een paar tieten voorbij zie vliegen. Zit namelijk achter de receptie met een receptioniste naast me.

Ook nog eens, stel ze kijken eens terug en ze komen er bij uit. Denk dat ze dat niet zo op prijs stellen.

Edit:

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Waarom, krijg je dan een dikke sjaak.....
                Die heb ik al.
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Onder welke naam gaat hij daar op bodysource dan?
                  jeffreyl
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik mag wel internetten. Maar kan het niet gebruiken als ik ineens een paar tieten voorbij zie vliegen. Zit namelijk achter de receptie met een receptioniste naast me.

Ook nog eens, stel ze kijken eens terug en ze komen er bij uit. Denk dat ze dat niet zo op prijs stellen.
                    Ja nu kan ik het me voorstellen. Maar ik zit ook op het werk en meestal na een bezoekje aan het net doe ik alles even wissen. cookies enz.

Maar als er iemand naast je zei zou ik het ook niet doen nee.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                      jeffreyl
                      Thanks. Was gewoon nieuwsgierig en ga eens kijken wat hij zoal post.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X