Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] ]B. Super kwaliteit verkoopt in tegen stelling tot Mdoubleyou enz.
Wat bedoel je hiermee? Ik heb zelf goede ervaringen met mdoubleyou, juist vanwege de hoge kwaliteit. Verschillende producten van mdoubleyou staan ook op de NZVT lijst. Dit wil dus zeggen dat deze producten getest zijn met goed resultaat.
Waar haal jij het vandaan dat mdoubleyou geen super kwaliteit levert?
Maar goed, Ik heb het laten testen dus vandaar ik het hier zeg.
Maar goed wil er geen ruzie over maken dus als je tevreden bent met jou producten bij wie je dat dan ook koopt wie let jou om dat niet te kopen?
Ik niet.
Het zal mij een biet wezen wat je wilt geloven of wat je beter vind.
Ik heb het gewoon laten testen en er zitten nog al wat verschillen met wat op het etiket staat en wat er echt in zit.
Ik zeg ook niet dat alles slecht is. Daarnaast zijn er ook veel items die wel heel goed zijn maar gewoon veel te duur.
Nou gaat het niet alleen om producten van Mdoubleyou maar ook om andere merken.
Bij Mdoubleyou viel de B.C.A.A. capsules erg op. over het algemeen zitten er minder whey eiwitten in de daarbij behorende producten.
Amino tabletten verschillen ook met de daarbij behorende etiket.
Ik zal morgen de gegevens erbij pakken en een verslagje maken als men dit wenst.
De sport en fitness heeft een tijdje geleden zelf resultaten laten zien van de verschillende merken , hier stonden de labresultaten bij vermeld. Ik moet real gelijk geven want 7/10 produkten voldeden niet , niet alles wat op het etiket stond zat erin, of zat er wel in maar in mindere maten dan vermeld.
Citaat[/b] (red @ Jan. 23 2004,20:48)]Ik moet wel ongeveer 10 mensen hebben die wat willen bestellen anders schiet het niet op, maar we zullen zien hoe ver we komen
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment