Goedkope suplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] ]B. Super kwaliteit verkoopt in tegen stelling tot Mdoubleyou enz.
    Wat bedoel je hiermee? Ik heb zelf goede ervaringen met mdoubleyou, juist vanwege de hoge kwaliteit. Verschillende producten van mdoubleyou staan ook op de NZVT lijst. Dit wil dus zeggen dat deze producten getest zijn met goed resultaat.

Waar haal jij het vandaan dat mdoubleyou geen super kwaliteit levert?
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Oei heb ik op iemand zijn tenen getrapt?

Maar goed, Ik heb het laten testen dus vandaar ik het hier zeg.
      Maar goed wil er geen ruzie over maken dus als je tevreden bent met jou producten bij wie je dat dan ook koopt wie let jou om dat niet te kopen?
      Ik niet.
      Het zal mij een biet wezen wat je wilt geloven of wat je beter vind.

Ik heb het gewoon laten testen en er zitten nog al wat verschillen met wat op het etiket staat en wat er echt in zit.
      Ik zeg ook niet dat alles slecht is. Daarnaast zijn er ook veel items die wel heel goed zijn maar gewoon veel te duur.

Ik deel deze ervaring met julie dat is alles.

Comment

Welke producten heb je laten testen? Ik ben wel benieuwd wat er uit die testen is gekomen, zou je hier misschien een klein verslagje van kunnen maken?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Nou gaat het niet alleen om producten van Mdoubleyou maar ook om andere merken.
          Bij Mdoubleyou viel de B.C.A.A. capsules erg op. over het algemeen zitten er minder whey eiwitten in de daarbij behorende producten.
          Amino tabletten verschillen ook met de daarbij behorende etiket.
          Ik zal morgen de gegevens erbij pakken en een verslagje maken als men dit wenst.

Comment

De sport en fitness heeft een tijdje geleden zelf resultaten laten zien van de verschillende merken , hier stonden de labresultaten bij vermeld. Ik moet real gelijk geven want 7/10 produkten voldeden niet , niet alles wat op het etiket stond zat erin, of zat er wel in maar in mindere maten dan vermeld.

grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Jan. 23 2004,20:48)]Ik moet wel ongeveer 10 mensen hebben die wat willen bestellen anders schiet het niet op, maar we zullen zien hoe ver we komen
              geef mij ook maar 5 kilo whey (choco) als het kan
              The oxynator

Comment

Als het voor een leuk prijsje is dan wil ik wel mee doen
                5 kilo whey
                Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...