You know you're Bodybuilding when...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naar aanleiding van dit topic heb ik vernomen dat ik ver van het bodybuilden zit.

FML
    You can be part of my meal tonight.

Comment

• Als je vriendin vraagt: 'Ga je vanavond kip of kwark eten?', en dat je dan antwoord met 'Ja'. Je gaat ze immers beide eten die avond.
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• in het weekend uit bed gaat om je shake te drinken en iets eten en dan weer verder gaat slapen.
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Als je samen met je man kapot gaan in de fitnesszaal ziet als quality time.
          No pain, no gain!!

Comment

• Als je andere 'wat grotere/gespierde' mensen groet op straat of feesten, alsof je allemaal 1 van 'the gang' bent (net als motorrijders naar elkaar zwaaien).
            kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

• Originally posted by JeJe View Post
              Als je andere 'wat grotere/gespierde' mensen groet op straat of feesten, alsof je allemaal 1 van 'the gang' bent (net als motorrijders naar elkaar zwaaien).
              Zwaaien/groeten doe ik niet direct, maar iedereen die traint ontwikkeld wel een oogje voor 'trainende mensen'. Ik dan tenminste, en ben vast niet de enige!

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                in het weekend uit bed gaat om je shake te drinken en iets eten en dan weer verder gaat slapen.
                Laat Viranellly dit maar niet horen!

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                  Zwaaien/groeten doe ik niet direct, maar iedereen die traint ontwikkeld wel een oogje voor 'trainende mensen'. Ik dan tenminste, en ben vast niet de enige!
                  Ghehe. Altijd leuk als je 's zomers door de stad loopt en mensen in een mum van een seconde plaatst in het hokje 'traint' en 'traint niet'.
                  En lacht om die mooiboys van 16 die 60kg wegen en strakke kleertjes aan hebben, alsof ze wat te showen hebben.

Maar trainen beter dan seks of uitslapen, zoals sommigen hier beweren? No fucking way.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                    Ghehe. Altijd leuk als je 's zomers door de stad loopt en mensen in een mum van een seconde plaatst in het hokje 'traint' en 'traint niet'.
                    En lacht om die mooiboys van 16 die 60kg wegen en strakke kleertjes aan hebben, alsof ze wat te showen hebben.

Maar trainen beter dan seks of uitslapen, zoals sommigen hier beweren? No fucking way.
                    Uitslapen? Heel soms.
                    Seks? Dan heb je waarschijnlijk nog geen echt goede seks gehad. Of misschien ben je overgevoelig voor de endorfine die aanmaakt tijdens de training, maar dat lijkt me stug!

Comment

• Als je wegens omstandigheden op een geplande trainingsavond niet kan trainen en dan de avond erna liever een afspraak met je niet-trainende vrienden afzegt (met een smoes, ze begrijpen het immers toch niet) om hopelijk alsnog te kunnen trainen...

Slecht hè...
                      No pain, no gain!!

Comment

• Vrienden spreken op zondagmiddag die last hebben van een kater. Heb jij geen kater? Nope, kom net uit de gym..

Als student gebeurd bovenstaande ook nog wel eens op verschillende andere dagen

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                          Als je wegens omstandigheden op een geplande trainingsavond niet kan trainen en dan de avond erna liever een afspraak met je niet-trainende vrienden afzegt (met een smoes, ze begrijpen het immers toch niet) om hopelijk alsnog te kunnen trainen...

Slecht hè...
                          gelukkig ben ik een trainende vriend...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                            gelukkig ben ik een trainende vriend...
                            Het ging dan ook zeker niet over jou, jij zou dat inderdaad wel begrijpen!
                            En die "omstandigheden" slaan op ziek zijn, we zijn allebei de pineut...
                            No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by JeJe View Post
                              Als je andere 'wat grotere/gespierde' mensen groet op straat of feesten, alsof je allemaal 1 van 'the gang' bent (net als motorrijders naar elkaar zwaaien).

straks gaat de verkeerde terugzwaaien joh....ben jij gek?.......

Maar je weet dan wel dat je een lekkere body hebt.........

Uploaded with ImageShack.us
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Gadverdamme, op die manier heeft zo'n gay presentator van TMF eens naar me staan zwaaien in een rij in de efteling, blergh
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X