Je weet dat je teveel op BN zit wanneer...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Om eerlijk te zijn heb ik dat in mijn eerste topic gedaan omdat die lamzak Rev mijn topic zo goed vond en daarom besloot mij ervoor te waarderen, hij maakte echter een foutje, hij gaf mij het laagste aantal sterren, namelijk maar 1.
    Er zijn ergere dingen in het leven
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Om eerlijk te zijn heb ik dat in mijn eerste topic gedaan omdat die lamzak Rev mijn topic zo goed vond en daarom besloot mij ervoor te waarderen, hij maakte echter een foutje, hij gaf mij het laagste aantal sterren, namelijk maar 1.
      Hahaha, lol!!!

Comment

waar kan je raten dan? heb ik nog nooit gedaan. damn. dan had ik die van mezelf al goud x 5 gemaakt.
        @ fallus: ik dacht altijd al: hoe krijg ik van die snelle reakties. soms zelfs voordat ik gepost had, had jij al een reaktie geplaatst. (inbelverbinding met 56k he)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          waar kan je raten dan? heb ik nog nooit gedaan. damn. dan had ik die van mezelf al goud x 5 gemaakt.
          @ fallus: ik dacht altijd al: hoe krijg ik van die snelle reakties. soms zelfs voordat ik gepost had, had jij al een reaktie geplaatst. (inbelverbinding met 56k he)
          Bruce, helemaal bovenin de topic onder reageer heb je een blauwe balk, aan de rechterkant staat discussie waarderen.
          Je kunt overigens maar 1 keer op jezelf stemmen, heb daar al naar gekeken namelijk hehehe.
          Last edited by Snuff-Sann; 13-03-2010, 19:02.

Comment

teveel op BN zitten is trouwens gezond, je leert er veel van

Comment

gewaardeerd op uitstekend.
              aanvankelijk dacht ik wat een but topic, maar het blijkt wel leuk te zijn
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hahahaha, dr heeft net iemand op deze topic gestemt en het 5 sterren gegeven.
                Ow, tis Bruce.

Comment

als je dit soort topics aanmaakt zit je teveel op BN.

Comment

Als je op je zaterdag avond hier in het offtopic gebied rond zwalkt omdat je de nuttige topics al gelezen hebt zit je te veel op BN
                    Calisthenics / Street workout

Comment

dan zit ik eindelijk te veel op BN :P

Comment

Originally posted by Roy- View Post
                        Als je 18729 posts hebt in 2,5 jaar *kuch GeneralIx*
                        Waarvan minstens 50% in het voorstel topic.

ontopic: Als je zodra je in het OLC komt op school voor een opdracht je eerst bn gaat checken en daarna pas aan je opdracht gaat beginnen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Roy- View Post
                          Als je 18729 posts hebt in 2,5 jaar *kuch GeneralIx*
                          Als je met 100% zekerheid kunt voorspellen wie er bans gaan krijgen...
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja doe k ook in het OLC, ben er al 3x uitgestuurd omdat ik niet met de opdracht besig was
                            zo leuk is Bodynet

Comment

Als je email inbox dagelijks overspoeld wordt met updates van abonnementen van BN...
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Als je 6 bodynet startpaginas hebt zodat je tijdens het typen van een reactie tussendoor naar de tweede startpagina gaat om te kijken of er al nieuwe berichten zijn en als je daar dan op gaat reageren meteen doorgaat naar de derde startpagina enz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X