Je weet dat je teveel op BN zit wanneer...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

+

op je Iphone/Ipod Bn checkt
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

jij spant de kroon, ijsblok. dat betekent gewoon dat je geen leven hebt.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        jij spant de kroon, ijsblok. dat betekent gewoon dat je geen leven hebt.
        YES!

ag het begon bij het douche, dat ik muziek opzette toen nog op de wastavel, daarna ging die verder op de tavel voor de douche (haalt ie net met stroom) kon ik door het raampje BN lezen.

daarna d8 ik oowh ik kan best als ik een grote boodschap doe dat ik hem ook best kan mee nemen.
        en zo is het verder ontstaan dat ik overal BN lees zoals in de bus, school, onder het eten enz...
        Calisthenics / Street workout

Comment

Als je vurig hoopt dat je topic na je kuur als meest bekeken aller tijden in de sectie 'Kuren & Resultaten' wordt.

Comment

Hehehehe ouwe dwaas dat ge bent.

+

trainende types in je omgeving verdenken van een BN lidmaatschap, omdat ze praten over topics die vrij bovenaanstaan zeg maar.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

dat je bang bent voor rsi in je wijsvinger en een macro hebt geschreven zodat de pagina zichzelf automatisch ververst zodat je de laatste topics/reacties kunt spammen.

Zo...en nu de vraag wie zoiets gedaan heeft.

Comment

Ja naar de keuken moet rennen omdat de kipfilet staat aan te branden omdat je... op BN zit te kijken en de wereld rondom je even vergeet (weeral)!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  dat je bang bent voor rsi in je wijsvinger en een macro hebt geschreven zodat de pagina zichzelf automatisch ververst zodat je de laatste topics/reacties kunt spammen.

Zo...en nu de vraag wie zoiets gedaan heeft.
                  Zal ik de mijne effe naar je mailen?

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    Zal ik de mijne effe naar je mailen?
                    nah ik wissel gewoon regelmatig van klik vinger. werkt goed genoeg als je ziet hoe snel ik vaak reageer hehe :P

Comment

Dat je je eigen topic als waardering de hoogst mogelijk aantal sterren geeft om zo je status maar een beetje op te vijzelen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Dat je je eigen topic als waardering de hoogst mogelijk aantal sterren geeft om zo je status maar een beetje op te vijzelen.
                        Wie doet dat???

Comment

Ik. Bij Snuff.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Ik. Bij Snuff.
                            Jij was toch banned daarvoor?

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                              Wie doet dat???
                              Om eerlijk te zijn heb ik dat in mijn eerste topic gedaan omdat die lamzak Rev mijn topic zo goed vond en daarom besloot mij ervoor te waarderen, hij maakte echter een foutje, hij gaf mij het laagste aantal sterren, namelijk maar 1.

Comment

nog erger... ik bij mezelf XD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X