Lorenzo Becker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff off topic (anders moet ik voor 1 vraagje een nieuw topic aanmake)

bij de tuinen verkopen ze ook creatine, tis daar best betaalbaar, (whey ga ik daar niet meer kopen, niet te vrete) maar zou ik hier ook mijn creatine gwn kunne kopen, tis toch naturel smaak

goed idee?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Monster genen en monster roids.
      Maar zoals je ziet heeft begint hij met 58kg.. hij is gwn een ecto.. Dan heeft hij toch geen monster genen ofwel?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
        ff off topic (anders moet ik voor 1 vraagje een nieuw topic aanmake)

bij de tuinen verkopen ze ook creatine, tis daar best betaalbaar, (whey ga ik daar niet meer kopen, niet te vrete) maar zou ik hier ook mijn creatine gwn kunne kopen, tis toch naturel smaak

goed idee?
        Jaja, dus je denkt verstandig te zijn door niet voor 1 klein vraagje een nieuw topic te openen, maar je plaatst die vraag dan wel in een topic dat over iets compleet anders gaat? Zet het dan in een topic dat over creatine of iets dergelijks gaat.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
          Jaja, dus je denkt verstandig te zijn door niet voor 1 klein vraagje een nieuw topic te openen, maar je plaatst die vraag dan wel in een topic dat over iets compleet anders gaat? Zet het dan in een topic dat over creatine of iets dergelijks gaat.
          ja ok, hier komt een bende van

ga ff ergens anders vraag stellen

Comment

• Originally posted by gameface View Post
            Maar zoals je ziet heeft begint hij met 58kg.. hij is gwn een ecto.. Dan heeft hij toch geen monster genen ofwel?
            Nou het lijkt er wel op anders kom je niet zo ver in 1.5 jaar.
            Dat ga je niet halen met alleen voeding, training en AS gebruik.

Is een knul die al groeit bij het kijken naar het ijzer....lucky basterd.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik vraag me toch af wat voor kuurjes hij gebruikt.. En overduidelijk ecto inderdaad.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

• Daar liggen nog kansen dus voor je roy

Geintresseerd roy?
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                  Daar liggen nog kansen dus voor je roy

Geintresseerd roy?
                  Geinteresseerd? Ja.

Respect voor die gast? Nee .
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

• Beetje vreemde situatie inderdaad. Want gezien zijn foto lijkt het er sterk op dat hij vooral neigt naar een ecto. Dat hij zo oogt daar wil echter nog niet per se dat ie dat ook is. Kan best zijn dat ie daar ondervoed is ofzo. En pubertijd speelt ook nog een rol. Eerste jaar heeft ie gewoon clean gedaan. Tussen 1 en anderhalf jaar is ie dus gaan kuren. De verschillen in die tijd zijn namelijk enorm, dus daar kan je niet bepaald om heen. Vraag is dan dus (zoals eerder genoemd) waar haalt zo'n jongen gear vandaan? Hoe betaalt ie dat? En wat in hemelsnaam gebruikt ie dan wel niet. Weet niet of ik het wel eens wil weten wat ie heeft uitgespookt. Vind het een beetje droevig geval eerlijk gezegd. Respect voor z'n gains (niet voor hem) en ben dan ook zeker jaloers op z'n progressie, maar de manier waarop staat me duidelijk niet aan.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Roy P View Post

Respect voor die gast? Nee .
                      Dit omdat hij zo jong is begrijp ik.
                      En als hij 23 jaar was geweest en hij had na 1.5 jaar training er ook zo uitgezien?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                        Beetje vreemde situatie inderdaad. Want gezien zijn foto lijkt het er sterk op dat hij vooral neigt naar een ecto. Dat hij zo oogt daar wil echter nog niet per se dat ie dat ook is. Kan best zijn dat ie daar ondervoed is ofzo. En pubertijd speelt ook nog een rol. Eerste jaar heeft ie gewoon clean gedaan. Tussen 1 en anderhalf jaar is ie dus gaan kuren. De verschillen in die tijd zijn namelijk enorm, dus daar kan je niet bepaald om heen. Vraag is dan dus (zoals eerder genoemd) waar haalt zo'n jongen gear vandaan? Hoe betaalt ie dat? En wat in hemelsnaam gebruikt ie dan wel niet. Weet niet of ik het wel eens wil weten wat ie heeft uitgespookt. Vind het een beetje droevig geval eerlijk gezegd. Respect voor z'n gains (niet voor hem) en ben dan ook zeker jaloers op z'n progressie, maar de manier waarop staat me duidelijk niet aan.
                        Precies! En ik vraag me af of je in 1 jaar wel zoveel progressie kan boeken zelfs met roids.. ik heb het gevoel dat hij wel langer traint ofzo.. ik vindt dit echt raar..

Comment

• Is het wel in 1.5 jaar?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Misschien zat hij toen net in zen groei en terwijl aan de roids. Als hij dit zoals hierboven staat op zen 23ste had gedaan denk ik niet dat hij zoveel vooruitgang boekte.
                            Hij is maar 1.70 en oogt hierdoor veel breder.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Tja, zit ook nog in de groei inderdaad. Zoals ik ook al zei, puberteit speelt ook een rol. Je lichaamseigen test aanmaak enzo draaien op volle toeren op die leeftijd. Dus je gaat dan al hard zat. Ga je d'r ook nog is flink bij kuren.. Maar ja, dan nog ja Weet overigens ook niet of die ook nog op z'n voeding let? Of dat ie gewoon eet 'wat de pot schaft' anders zou het al helemaaaal vreemd zijn. Dan hou je ook nog maar 1 verklaring over: monstergenen.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• De progressie die hij boekte in een jaar is naturel wel mogelijk, mits je natuurlijk de goede genen hebt en je voeding schema precies volgt, echter als ik naar mezelf kijk was ik zover nog niet op mijn 15e dus misschien zat hij ook al heel vroeg in de pubertijd, van jaar 1 tot 1,5 lijkt mij wel overduidelijk roids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X