draadloze mouse imac

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• draadloze mouse imac

Ik heb gisteren een draadloze mouse voor een imac gekocht. Volgens de beschrijving kan je met die mouse gewoon scrollen. En dat gaat nu niet.

Aangezien ik een computernoob ben zal ik waarschijnlijk wat drivers moeten installeren. Heeft iemand een link waar ik die drivers kan dloaden?

Mouse ziet er wel flitsend uit
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Als de muis drivers nodig heeft, zijn deze meestal meegeleverd. Mocht je het toch zelf moeten downloaden, moet je natuurlijk wel weten voor wat voor een muis je naar drivers gaat zoeken .

Voor muizen heb je doorgaans geen drivers nodig. Dat je niet kunt scrollen, kan er ook aan liggen dat de muis gewoon defect is. gebeurd vaak zat met computer onderdelen.

Comment

Er zijn niet tot nauwelijks drivers voor Mac OSX.

Dus gewoon even gaan zoeken in systeemvoorkeuren.
      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

zoek in het systeem op welke drivers je hebt, en update die als je weet welke

Comment

normaal gesproken zit er een cd bij met drivers die je nodig hebt voor je muis. Heb je de cd wel geinstaleerd?

anders even de muis uit de usb trekken en opnieuw inpluggen dat kan ook nog wel eens helpen.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            anders even de muis uit de usb trekken en opnieuw inpluggen dat kan ook nog wel eens helpen.
            Gaat lekker met een draadloze muis

Hou je één vinger op de muis tijdens het scrollen of meerdere?
            Misschien ligt het daaraan, aangezien dat ding multifunctioneel is en
            je verscheidene dingen kan doen, aan de hand van verschillende handbewegingen.

Ik heb hem zelf niet hoor, maar vind het wel een vet ding.
            Ik heb zelf zo'n ouwe die weigert te scrollen

Comment

in de doos

kijk ff goed in de doos tegenwoordig doen ze er ook een heel klein usb stickje bij die als het waren de zender is, die stop je in usb en hij doet het...

je weet maar nooit of ie nog in de doos zit...

of heb je hem 2de hands via marktplaats gekocht

Comment

Bij deze muis zat geen software. Werkt net even anders bij apple.

Zit ook geen scrolwieltje op.....
                Die muis is kapot kan niet anders. Ik heb hem gekocht bij mediamarkt daar kan ik hem zo ruilen zonder dat ze daar moelijk over doen. al ik die muis heb geruild en ik kan dan nog staads niet scrollen is er iets anders aan de hand. zie ik volgende week wel.

Comment

drivers installeren hoeft inderdaad niet bij een mac, hooguit activeren maar dat hoeft meestal ook niet. Doet de muis helemaal niets of alleen niet scrollen?

Als je hem toch gaat ruilen... waarom een mac-muis kopen? Een normale muis doet het ook gewoon op een mac en zijn een stuk goedkoper.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                    drivers installeren hoeft inderdaad niet bij een mac, hooguit activeren maar dat hoeft meestal ook niet. Doet de muis helemaal niets of alleen niet scrollen?

Als je hem toch gaat ruilen... waarom een mac-muis kopen? Een normale muis doet het ook gewoon op een mac en zijn een stuk goedkoper.
                    Hij scrolt niet. Waarom een mac muis?. Ja ik houd van mooie spullen

Comment

Originally posted by hasjlover View Post
                      Gaat lekker met een draadloze muis
                      Dat gaat zeker lekker! Ook een draadloze muis heeft een ontvanger en vaak is dit een klein sticky die je dan in je usb/ps2 stopt.

Das dat gaat heel lekker!

@ash, welk type enz. heb je?

Comment

Ok, als ie wel iets doet dan zal het niet het ontvangst zijn...

Je kunt het een en ander aanzetten in de profielen maar eigenlijk zou dit niet nodig moeten zijn... mooi met je eigen mac (had je een macbook/laptop) terug gaan en laat het hun maar oplossen.
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          Dat gaat zeker lekker! Ook een draadloze muis heeft een ontvanger en vaak is dit een klein sticky die je dan in je usb/ps2 stopt.

Das dat gaat heel lekker!

@ash, welk type enz. heb je?

Mijn muis heeft geen ontvanger. Bleutooth.

Ik heb een magic mouse.

Comment

Gisteren aan een werknemer van mediamarkt gevraagd hoe ddat met die muis zat. Of je iets moest van software moest installeren.
                            Volgens hem dus niet.

Ik vandaag die muis naar mediamarkt gebracht voor een nieuwe.
                            ding geinstalleerd...weer niks.
                            Uiteindelijk erachter gekomen dat het firmware nodig had. Werkt prima.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X