er naast gaan zitten rukken, wat een fantasie weer allememaggies
verveling.....
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostOhhw, neem aan dat dat niet tot 23.59 duurt!?!?
Alle tijd van de wereld dus, jou blokjes zult ze heus wel leuker vinden dan "het blok"
Mijn blokjes??????
Hahaha ik heb 1 blok.
Maar aangezien ik helemaal uit ben aan het flippen, omdat ik aan het verliezen ben met poker. (ben enorm agressief op het moment) Ga ik zo eens naar bed.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Ik verveel me nu ook al aardig... Pa zit alleen maar te computeren vandaag in zijn hok achter en ma is werken...pffff en ik hang op de bank met De tv aan en me iPod touch in mijn hand.
Af en toe blik op de tv werken: look of love pfff moet nog erger worden..
Hoe triest kun je zijn..Last edited by gain is pain; 24-03-2010, 21:54.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostSommige gasten zijn inderaad te langzaam met online poker, alsof ze aan het wk bezig zijn.
Heb zelf een keer gekeken (met playmoney) hoe het is qua snelheid als je 12 tafels tegelijk doet, maar dat is nog goed te doen.
Maat van me speelt zelfs 20-30 tafels tegelijkGroeten
Comment
-
In mn vrije tijd poker ik vaak online (partypoker voor de donks die er zitten en pokerstars voor de mooie hoeveelheid tournooien). Ben laatste tijd bezig met de sit n go's, tournooitjes van 9-10 mensen, 1 tafel en de top 3 krijgt betaald. Buy in gaat van 1 - 5500 dollar ofzo. Heb paar dagen geleden 20 dollar gestort en ga een niveau omhoog als ik 20x de buy in voor het volgende niveau heb. Zat gisteren op 130 dollar (6 dollar buy ins) en bijna toe aan de 11 dollar buy in, maar heb me toch een paar zieke beats gehad vandaag waar je niet goed van wordt! Zit nou weer terug op de 90 dollar ofzo.
Originally posted by Ramon1983 View PostMaar aangezien ik helemaal uit ben aan het flippen, omdat ik aan het verliezen ben met poker. (ben enorm agressief op het moment) Ga ik zo eens naar bed.
Originally posted by Revius View PostAls ik poker met 4 tafels aan zit ik nog alles te lezen overal en tegelijk 5 msn gesprekken open. Gaat zo verragd sloom.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSpeel je zelf hoog of alleen voor de fun? Hoeveel tafels tegelijk doe je?
Heb zelf een keer gekeken (met playmoney) hoe het is qua snelheid als je 12 tafels tegelijk doet, maar dat is nog goed te doen.
Maat van me speelt zelfs 20-30 tafels tegelijk
Sit 'n go.
Voordeel dat de 3 laatste altijd uitbetaald krijgen.I'm in transformation mode!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
43 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment