verveling.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik schaak ipv poker. Speel altijd meerdere partijen en toernooien te gelijk en win meestal ook nog. Heb op moment 18 partijen lopen. Het is niet zo dat je de ene partij meteen uitspeelt. Soms zit er een dag of zo tussen een zet van de tegenstander. En als de ander op hetzelfde moment online is kan het best snel gaan qua zetten. Verschilt dus soms.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
      dikke joint roken
      heeft dat geen invloed op trainen?

Comment

Bodynetten, je train/eetschema onder de loep nemen. Zoeken naar een beetje betaalbare maar goede eiwitpoeder....dat laatste is nog niet zo makkelijk, veel sites, veel aanbod, maar jezus wat is die shit duur.
        The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          Dan win je waarschijnlijk ook niet veel?
          Is makkelijk bij te houden als je gewoon normaal speelt en alleen maar van jezelf uit gaat. Maar ik win niet veel omdat ik te weinig geld heb om te investeren.
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Is makkelijk bij te houden als je gewoon normaal speelt en alleen maar van jezelf uit gaat. Maar ik win niet veel omdat ik te weinig geld heb om te investeren.
            dus je zou wel winnen op hogere limieten denk je? (niet flauw bedoeld hoor, gewoon interesse)

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
              dus je zou wel winnen op hogere limieten denk je? (niet flauw bedoeld hoor, gewoon interesse)
              Ja wat is hogere limieten, het is allemaal niet zo lastig, je hebt gewoon discipline nodig door 80-85% van je handen weg te leggen en alleen op de goede posities te spelen.
              Ik heb het hoger nooit gedaan omdat ik daar simpelweg het geld niet voor had.

Wil ook niet zeggen dat ik er heel goed in ben, maar de tegenstanders zijn vaak echt debielen.
              Groeten

Comment

Ja wat is hogere limieten, het is allemaal niet zo lastig, je hebt gewoon discipline nodig door 80-85% van je handen weg te leggen en alleen op de goede posities te spelen.
                Ik heb het hoger nooit gedaan omdat ik daar simpelweg het geld niet voor had.

Wil ook niet zeggen dat ik er heel goed in ben, maar de tegenstanders zijn vaak echt debielen.
                toch juist chill als tegenstanders debielen zijn?

Comment

Ja, maar daarom, het is niet lastig, maar ik weet niet tot wat voor limiet dat zo blijft.
                  Maat van me vertelt dat het op de 500 no limit tafels enzo nog vaak dramatisch niveau is, van die Amerikanen met te veel geld.
                  Groeten

Comment

Ja, maar daarom, het is niet lastig, maar ik weet niet tot wat voor limiet dat zo blijft.
                    Maat van me vertelt dat het op de 500 no limit tafels enzo nog vaak dramatisch niveau is, van die Amerikanen met te veel geld.
                    hangt van site af en tijdstip. waar speel je? en welke blinds speel je/hoeveel koop je in?

Comment

Pokerstars, meestal gewoon 4 tafels 10 NL, soms 25, maar heb al een tijdje niet meer gespeeld.
                      Laatst uit gecashed.
                      Groeten

Comment

Pokerstars, meestal gewoon 4 tafels 10 NL, soms 25, maar heb al een tijdje niet meer gespeeld.
                        Laatst uit gecashed.
                        oke dan

Comment

--------

Jezus normaal schiet het niet op die topics komt af en toe wat bij, denk ga eens kijken staan er 40 berichten..... Jullie vervelen je zeker? hahahaha.....

Vandaag donderdag, super zonnige dag en ik zit binnen..............Ga me luie reet maar eens van die stoel aftrekken me shake is onderhand wel gezakt denk ik....

ff uitrekken ( 13.00 ) en de zon gedag zeggen............. dan zo maar ff met me zoontje op zijn nieuwe fiets over de weg racen, kijken of er nog korte rokjes te bekennen zijn met dit weer.....( ja dat maakt me happy !! )

voor al de poker dudes....word wakker...........all in ben je meteen klaar en kan je lekker van de zon genieten...uiteindelijk zal je toch nooit rijk worden...( kritiek, kritiek i know )

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                            Jezus normaal schiet het niet op die topics komt af en toe wat bij, denk ga eens kijken staan er 40 berichten..... Jullie vervelen je zeker? hahahaha.....

Vandaag donderdag, super zonnige dag en ik zit binnen..............Ga me luie reet maar eens van die stoel aftrekken me shake is onderhand wel gezakt denk ik....

ff uitrekken ( 13.00 ) en de zon gedag zeggen............. dan zo maar ff met me zoontje op zijn nieuwe fiets over de weg racen, kijken of er nog korte rokjes te bekennen zijn met dit weer.....( ja dat maakt me happy !! )

voor al de poker dudes....word wakker...........all in ben je meteen klaar en kan je lekker van de zon genieten...uiteindelijk zal je toch nooit rijk worden...( kritiek, kritiek i know )

Geniet jij van de zon en de korte rokjes.

Ik zit helaas achter de pc op het werk en kan er nog niet van genieten, van de zon althans.
                            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                              Ik speel op Partypoker 1 tafel tegelijk.
                              Sit 'n go.

Voordeel dat de 3 laatste altijd uitbetaald krijgen.
                              Welke buy ins doe je? En hoe heet je daar?

En omdat je je tegenstanders ONMOGELIJK in de gaten kan houden met zo veel tafels. Dan kan je alleen maar de kaarten spelen, terwijl je je tegenstander moet spelen.
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je tegenstanders in de gaten houden is overrated, statistiek spelen win je meer mee.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X