verveling.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En hoe zie je de statistiek?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zelf rekenen, je hebt er ook bots voor.
      Groeten

Comment

Precies, zelf rekenen. Dan moet je toch je tegenstanders in de gaten houden anders heb je toch geen gegevens?
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sommige gasten gaan gewoon met onmogelijke kaarten all in.

Mijn ervaring is, dat je alleen speelt als je echt goede kaarten hebt.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

[quote=Leo1988;655889]Welke buy ins doe je? En hoe heet je daar?quote]

$ 1 of $3, afhankelijk hoeveel geld erop staat .

Mijn nickname is wallyazzy.

En jij?

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
              Sommige gasten gaan gewoon met onmogelijke kaarten all in.

Mijn ervaring is, dat je alleen speelt als je echt goede kaarten hebt.

tot ze doorhebben dat je alleen speelt met echt goede kaarten
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik zit nou op de 6 dollar vast, maar als ik 20x11 dollar heb, ga ik over naar de 11 dollar tournooien. Kom ook dan bij de 6 dollar, donks als nooit tevoren

Volgens mij heb ik wel is een keer tegen jouw gespeeld, naam komt me wel bekend voor. Volgens mij lag je er als eerste uit

@roel: inderdaad

Comment

Het groote poker topic
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    Precies, zelf rekenen. Dan moet je toch je tegenstanders in de gaten houden anders heb je toch geen gegevens?
                    Nee, je kan toch zien wat de nuts is op dat moment? En hoever je daarvanaf zit? Je weet sowieso dat wanneer je de op 3na beste hand hebt bijvoorbeeld, dat er weinig kans is dat je gebeat wordt. Op de lange termijn zal je deze handen gewoon winstgevend spelen.

Originally posted by roelinho View Post
                    tot ze doorhebben dat je alleen speelt met echt goede kaarten
                    Af en toe bluffen op de button kan wel, maar je gaat niet zitten limpen met J3 of zo, dat slaat gewoon nergens op. Daar win je ook geen ruk mee.
                    Het gaat in feite ook vaak niet om wat voor kaarten je hebt, maar wat je ermee doet, zo vaak heb je geen showdown.
                    Groeten

Comment

als ik wil limpen met J3 limp ik met J3, jongeuh
                      begrijp er geen snars van hoor
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

limpen is preflop callen, dus gewoon de flop afwachten. Nogal zinloze bezigheid dus.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Nee, je kan toch zien wat de nuts is op dat moment? En hoever je daarvanaf zit? Je weet sowieso dat wanneer je de op 3na beste hand hebt bijvoorbeeld, dat er weinig kans is dat je gebeat wordt. Op de lange termijn zal je deze handen gewoon winstgevend spelen. Je kan niet alleen maar de nuts of de bijna nuts spelen. Mensen krijgen dat door en als je begint te betten rent iedereen weg. Daarnaast gaat iedereen je blinds stelen, en krijg je veels te weinig de nuts om met winst te spelen.
                          qqqqq

Comment

Ik zeg dat ook niet, blinds stelen doen we gewoon elke ronde.
                            En er is trouwens nog een verschil, jij speelt SnG's en als ik speel speel ik meestal CG.
                            Groeten

Comment

Ooohw ja dat is heel anders inderdaad. Ik zuig met CG's en outshine de rest op SnG en MTT's

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                                Ik zit nou op de 6 dollar vast, maar als ik 20x11 dollar heb, ga ik over naar de 11 dollar tournooien. Kom ook dan bij de 6 dollar, donks als nooit tevoren

Volgens mij heb ik wel is een keer tegen jouw gespeeld, naam komt me wel bekend voor. Volgens mij lag je er als eerste uit

@roel: inderdaad

Tja, dat gebeurt wel eens ja.
                                Moet zeggen dat ik ook regelmatig win.

50/50 eigenlijk.

Gister had ik helaas veel pech met goede kaarten en toen merkte ik wel dat ik met een kuurtje bezig ben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X