Mohr en gameface hebben wel talent
Het gesprek
Collapse
X
-
Originally posted by Mohr View PostLeo: Maar noem dan een reden waarom Mohr beter zou zijn dan mij?
Zij: Mohr heeft tot oneindig geteld... twee keer!
Leo: Wow... Maar als Roelin-ho en ik je nu eens samen verwennen?
Zij: Je begrijpt het niet, Mohr is gewoon zoveel man... dat is niet uit te leggen... het is zoiets als... als... Als Mohr in het water springt word hij niet nat, het water word Mohr!
FM: Ik heb Mohr op Google gezocht, maar ik vind niets?
Zij: Google vind Mohr niet... Google weet dat Mohr hem vind.
Gameface: Ik geloof dat ik verlieft begin te worden
Generali-xxx: Het is dat ik al een soort van relatie heb met een docent, maar anders...
Zij: Ja... Hij is perfect...
Mohr: Ik ga eens schijten
Hahahahaha22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostLeo: Maar noem dan een reden waarom Mohr beter zou zijn dan mij?
Zij: Je begrijpt het niet, Mohr is gewoon zoveel man... dat is niet uit te leggen... het is zoiets als... als... Als Mohr in het water springt word hij niet nat, het water word Mohr!
Generali-xxx: Het is dat ik al een soort van relatie heb met een docent, maar anders...
Mohr: Ik ga eens schijten
Gameface: ik ga mee
FM: Wie wilt er op een glas gaan zitten en filmen?
Roelinho: Ik niet, ik wil een stukje van Gameface
GenIX: O my gosh... ik heb al 95 ondervraagdee!!
Leo: Maar general... The summer is magic!
Mohr: Ga terug, ga terug, doe die helm af, niemand ziet je! Van wie zijn die hamsters?
Zij: jullie zijn rare dudes
Leo: Nee schat, we zijn gewoon bners.
Zij: Suck my motherfucking dick!
Leo: je bent toch een man
Dat was het weer voor deze met "Leo en zijn vriendenkring". Kijk volgende week weer, zelfde tijd, zelfde dag. Tot Sinas.
Comment
-
Mohr: Ik ga eens schijtenOwner of the Iron Playground.
Comment
-
heey jongens bedankt weer voor het lachen in de vroege ochtent ik kan weer rustig naar de bus lopen en met een smile in de bus stappen.
deze sloeg de kroon
Zij: Google vind Mohr niet... Google weet dat Mohr hem vind.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostMohr = Chuck Norris
All Chuck Norris Facts & Jokes | Chuck Norris Facts
Did you know that the bible's original title was "Chuck Norris and friends"?"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: