Originally posted by Genjuro
View Post
The ultimate fighter 11
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostIn de 3de aflevering werd er gezegt dat er iets zou gebeuren tussen chuck liddle en de presentator... is dat niet gebeurd of is dat niet te zien in aflevering 4?
Dat is misschien mijn enige commentaar op het programma, ik vraag me af hoe "echt" het is. Niet dat ze iets in scene zetten, maar zoals dat stukje dat Yager een dief word genoemd is de helft van de show. En ik vraag me af of het niet nu zo ge-edit wordt zodat het een enorme situatie lijkt omdat er niets beters te zien was in het huis nu?
Wie denken jullie dat er van de coaches gaat winnen? Ik denk the iceman..."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Sorry jongens, beetje een late update van vorige week.
Maar hier is aflevering 4:
FULL MMA FIGHT VIDEO: TUF Season 11 Episode 4
Check `t check `t
laters
(oohw shit hij is al gepost)
sorrrryyyy!!!!A strong body needs a strong mind.
181cm, 94kg, 16%bf
Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)
Comment
-
Hehe ben ook wel benieuwd naar dat gevecht tussen Rashad en Rampage.
Rampage is wel een grappige gast met een grote bek. Hij was echt een toegevoegde waarde aan de serie. Chuck Lidell is veel te "normaal" (tot nu toe) en Ortiz té serieus bezig met z'n coaching gedoe.
YouTube - Rampage Jackson Dry Humps & Nearly Impregnates Unsuspecting Female Reporter !!!
Comment
-
the one and only tabata overlord
Comment
-
haha ook hoe die hier reageerd;
YouTube - Quentin Rampage Jackson Vs Keith Jardine Vs Rashad Evans
Comment
-
YouTube - Rampage Jackson - Funny moments
Enigste kerel op aarde die hele dag over niks kan lullen en het toch interessant genoeg kan houden om oneindig naar te kijkenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
okeeej jongens om weer ff on topic te komen is hier
de 5e aflevering van TUF11:
http://video.mmator.com/2010/04/tuf-...-episode-5.htm
Laters!A strong body needs a strong mind.
181cm, 94kg, 16%bf
Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)
Comment
-
Deze:
http://video.mmator.com/2010/04/tuf-...episode-5.html
iets naar beneden scrollen klik to play.
veel plezier!!!Last edited by The Phoenix; 30-04-2010, 08:28.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment