haat aan campers.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Als je niet kan gamen dan moet je wel campen :P
Had dat 1x met wolvenstein in een online match. op zo'n besneeuwde map iedereen neer geknald en liep de berg op toevallig. Op de top stond een hut met een spawn spot waar iedereen toevallig stond. Granaten naar binnen en ze waren weer door hehe. Toen maar weg gelopen om ze kans te geven wat te doen.
Comment
-
Campen is ook een strategie, zelf doe ik het nooit, maar wat is er mis met campen? Ik bedoel: in werkelijkheid is bijna alles 'campen'..
Net snel met gleke 2 ranked games op coh gespeelt, easy win voor mij telkens en een hele pak geschelt dat ik een smurf ben hehe..
Embrace the PAIN, it is the only way!!!!On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
speel nu counterstrike css beta.
is nu paar maaanden in de lucht, aardig wat servers al.
speelt beter dan css en is moeilijker om aan te sleutelen, zoals je zo vaak ziet. dat sommige cs 1.6 zo hebben bewerkt dat je gwoon niet tegen ze op kan.
komt wel weer netuurlek, maar dan ben ik al wat betereen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
nah we speelde domination, en hadden 1 kant van de map. en telkens als iemand de flag wou innemen huppelde ik vrolijk met mijn handgun naar beneden en jaagde er paar kogels in tot 5 x toe.. dan stukje lopen ergens anders ff zitten, 2-3 kills terug lopen flag hercappen.. buitenom ff wachtend 2 kills maken rustig doorsluipen achterom hun camp in ff snel over de flag rennen zodat ze denken dat hij ingenomen wrod hoekje induiken 2 kills maken, wegsprinten terug nog 2 kills maken terug naar mijn huisje en eindje potje :P zo ongeveer ging het maar alsnog pownage score
Comment
-
samenstelling van hardware is meestal niet geweldig. Het is goed, maar niet geweldig.
maar het meeste probleem vind ik dat ze al software installeren en vaak levert dat gekloot op. dus je moet per definitie alles formatteren en opnieuw beginnen om alles in te stellen zoals jij dat wilt. samengesteld is ook vaak duurder dan zelf samenstellen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postsamenstelling van hardware is meestal niet geweldig. Het is goed, maar niet geweldig.
maar het meeste probleem vind ik dat ze al software installeren en vaak levert dat gekloot op. dus je moet per definitie alles formatteren en opnieuw beginnen om alles in te stellen zoals jij dat wilt. samengesteld is ook vaak duurder dan zelf samenstellen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...16 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...20 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment